Wyborowa wykorzystuje kilkanaście kanałów komunikacji w nowej aktywacji konsumenckiej. Specjalnie dedykowana strona internetowa DruzynaW.pl to główne narzędzie komunikacji dla całego projektu.
Każdy, kto ukończył 18 lat może wejść na stronę, obejrzeć filmy, założyć swój profil oraz powalczyć o udział w niezwykłym przedsięwzięciu MISJA W oraz o setki cennych nagród. Dodatkowo na portalu społecznościowym Facebook ruszył fan page, który oferuje szereg ciekawych aplikacji oraz quizów dla wszystkich pełnoletnich zarejestrowanych na portalu internautów.
O nowej platformie komunikacyjnej konsumenci mogą także dowiedzieć się w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
„Wyborowa to nie tylko wysokiej jakości wódka, ale także polska duma narodowa i najbardziej znana polska wódka na świecie. Poprzez Drużynę W przypominamy Polakom o naszej naturze, a zarazem o cechach naszego produktu. Wysyłamy ich również na Misję W - wyprawę propagującą polskość gościnność i zabawę" - mówi Agnieszka Leszczyńska, Marketing Manager Wyborowa Worldwide Wyborowa S.A./Pernod Ricard.
Autorem koncepcji kreatywnej i całej kampanii ATL i BTL jest grupa LabCon (we współpracy z firmami: Unia Interactive oraz GOH). Działaniami PR dla marki Wyborowa, zajmuje się agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2).
(Monika Dawiec)
tagi: wyborowa ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...