Kategorie produktów

Mutti z kampanią „Tylko pozornie proste” – historia prawdziwej perfekcji pomidorów

Wtorek, 16 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
Mutti – włoski specjalista od pomidorów od 1899 roku – w nowej platformie komunikacyjnej pokazuje, że za pozornie prostymi produktami kryją się pasja, troska i oddanie.
Dla Mutti jakość to nie tylko doskonałe pomidory, lecz także złożony proces – od pola po linię produkcyjną. Symbolizują ją lwy z logotypu Mutti – strażnicy jakości. Kampania „Tylko pozornie proste” opowiada, jak 125 lat doświadczenia i zaangażowania przekłada się na perfekcję pomidorową. Każda puszka to efekt rodzinnej pasji oraz starannej selekcji wyłącznie włoskich pomidorów. 

Celem kampanii jest umocnienie pozycji Mutti jako lidera rynku – marki nr 1 w Europie i wiodącej marki premium w Polsce. Przekaz trafi do miłośników kulinariów w kluczowych krajach Europy – w tym w Polsce – poprzez szeroką obecność w mediach: TV, platformy streamingowe (CTV), media cyfrowe, społecznościowe i DOOH. W polskim spocie usłyszymy głos właściciela marki, którym jest Francesco Mutti. Bo nie wszystkie pomidory są takie same – tylko te najlepsze stają się pomidorami Mutti.




tagi: Mutti , kampania , Tylko pozornie proste , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,