Kampanie i Promocje

Nowa kampania El Sabor

Wtorek, 16 grudnia 2025
Marka El Sabor, obejmująca m.in. nachosy i dipy, kończy rok mocnym akcentem, realizując szeroką kampanię mającą na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w segmencie przekąsek.
„Prowadzimy intensywne działania digitalowe, które uzupełniamy współpracą z influencerami angażującymi odbiorców w mediach społecznościowych. Kampanię uzupełniają konkurs radiowy oraz degustacje w największych sieciach handlowych. Dzięki konsekwentnym działaniom marketingowym skutecznie umacniamy pozycję marki i dynamicznie zwiększamy punkty sprzedaży” – komentuje Joanna Korzonkiewicz-Kabat, Kierownik Działu Marketingu Greek Trade.




tagi: kampania , El Sabor , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,