Kategorie produktów

Gibar: Rok 2025 był dla naszej firmy czasem intensywnych wyzwań

Poniedziałek, 15 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
Rok 2025 był dla naszej firmy czasem intensywnych wyzwań, ale również wymiernych sukcesów. Bardzo dynamiczne zmiany rynkowe oraz rosnące oczekiwania klientów wymagały od nas elastyczności i konsekwentnego doskonalenia procesów wewnętrznych.
Szczególny nacisk położyliśmy na dalszy rozwój i optymalizację polityki magazynowej – obszaru kluczowego zarówno dla terminowości dostaw, jak i efektywności operacyjnej. Wprowadzone usprawnienia przełożyły się na większą płynność logistyczną oraz lepsze zarządzanie zapasami. W mijającym roku obserwowaliśmy także kilka wyraźnych trendów rynkowych, m.in. dalszy wzrost znaczenia produktów premium oraz rosnącą świadomość konsumentów w zakresie jakości. Na popularności zyskały przede wszystkim kategorie oferujące wysoki stosunek jakości do ceny, a także produkty funkcjonalne, wpisujące się w codzienne potrzeby klientów detalicznych. Patrząc w przyszłość, koncentrujemy się na wzmacnianiu współpracy z partnerami handlowymi oraz rozszerzaniu naszego portfolio, w tym również o nowe kategorie produktowe. Kontynuujemy inwestycje w narzędzia oraz rozwiązania usprawniające procesy wewnętrzne, a naszym celem na kolejny rok jest dalsze wzmacnianie pozycji rynkowej oraz dostarczanie klientom stabilnej i dobrej jakościowo oferty.

Paweł Majchrzak
Dyrektor Operacyjny,
Członek Zarządu
Gibar




tagi: Gibar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,