Kategorie produktów

Partner Center: W mijającym roku z sukcesami umacnialiśmy pozycję jednego z wiodących importerów win i alkoholi mocnych z całego świata

Poniedziałek, 15 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
W mijającym roku z sukcesami umacnialiśmy pozycję jednego z wiodących importerów win i alkoholi mocnych z całego świata.
Dziś Partner Center to „dostawca kompleksowy” – współpracujemy z największymi graczami rynku on-trade i off-trade, reprezentując ponad 100 dostawców z Europy i świata. To był również czas intensywnego rozwoju naszych marek – w ostatnim czasie mocno rozbudowaliśmy chociażby linię Dolcetino. Nasza strategia biznesowa znacząco ukierunkowała się także na działania eksportowe. Aktywne działamy na tym polu i pozyskujemy coraz większe grono firm zagranicznych zainteresowanych naszymi markami. Jeśli chodzi o eksport, numerem jeden jest nasza kraftowa wódka Czarna Olcha. To najbardziej pożądana kategoria alkoholowa na rynkach zagranicznych. A polska wódka wciąż cieszy się renomą. Rok 2026 to dla nas rok jubileuszowy – Partner Center będzie świętować 35-lecie działalności. To moment, który skłania do refleksji. Z dumą podkreślamy, że jesteśmy polską firmą z tradycjami – firmą, która cały czas się uczy, zmienia, ewoluuje. Ale to, co jest niezmienne od 1991 roku, to nasza wielka pasja – wino. Poszukiwanie i proponowanie naszym klientom win najlepszej jakości to coś, co nas napędza, motywuje. Bo – jak zawsze podkreślamy – wino to coś więcej niż alkohol: to wielowiekowa tradycja i kultura.

Piotr Wieloch
Członek Zarządu, Dyrektor
ds. Marketingu i Eksportu
Partner Center




tagi: Partner Center , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,