Kategorie produktów

Mutti Polska: Pierwsze dziewięć miesięcy 2025 roku stanowiło wyzwanie dla firmy Mutti

Poniedziałek, 15 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
Pierwsze dziewięć miesięcy 2025 roku stanowiło wyzwanie dla firmy Mutti, ponieważ następowało po słabych zbiorach z 2024 roku, najgorszych od co najmniej 30 lat. Mimo to udało nam się utrzymać dostępność produktów przez cały rok od sierpnia 2024 do lipca 2025 r. do czasu nowych zbiorów, a dzięki przemyślanemu planowaniu promocji, utrzymaliśmy stabilne dostawy i wysoki poziom obsługi klienta.
Pozytywnym aspektem jest to, że kontynuowaliśmy wzrost udziałów rynkowych – zarówno w kategorii pomidorów, jak i sosów do makaronu, a także spotkaliśmy się z większym zainteresowaniem ze strony detalistów i konsumentów. Dla przykładu: sosy pomidorowe Salsa Pronta nieustannie poprawiają wyniki rotacji, a badania pokazują, że generują one 68% dodatkowej sprzedaży dla Mutti. Zyskujemy również coraz większą dynamikę sprzedaży w segmencie gotowych Sosów do makaronu, wprowadzając nowości produktowe oraz wdrażając działania wspierające tę linię. Rok 2026 zapowiada się wyjątkowo obiecująco: wprowadzamy nową platformę komunikacyjną, będziemy dalej wspierać linię Salsa Pronta oraz kontynuować wprowadzanie nowych Sosów do makaronu. Jesteśmy w pełni zaangażowani w zapewnienie zrównoważonego wzrostu na polskim rynku produktów pomidorowych i sosów do makaronu – i mamy wszystkie zasoby, by móc zrealizować tę obietnicę.

Juan Pablo Carnevale
Prezes Zarządu & Dyrektor
Zarządzający
Mutti Polska



tagi: Mutti Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,