Kampanie i Promocje

Owocowe gwiazdy Fortuny

Poniedziałek, 04 października 2010
W piątek wystartowała pierwsza kinowa  kampania soków Fortuny (Agros Nova). Twórcą reklamy jest Red8 Communications Group, obsługująca markę od ponad dwóch lat. Zakupu mediów dokonała agencja MediaCom we współpracy z New Age Media.

30-sekundowy spot będzie pojawiał się przed wszystkimi seansami filmu „Jedz, módl się i kochaj" z Julią Roberts w roli głównej, emitowanymi w sieci kin Ciemna City. Reklama jest kontynuacją dotychczasowej strategii i komunikacji Fortuny, zainicjowanej przez Agros Nova przed dwoma laty.

Tym razem jednak, obok atutów produktów Fortuny, promowanych w poprzednich reklamach, tj. 100% zawartości soków owocowych, najwyższej jakości owoców oraz braku dodatku cukru, Agros Nova chwali się również udziałem marki w międzynarodowym programie „Wiem, co wybieram", który jest dla konsumentów gwarancją zdrowych wyborów żywieniowych.

Fortuna jako pierwsza marka soków została partnerem „Wiem, co wybieram w Polsce". Program promuje producentów i produkty, w których zawartość cukru, tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu „trans" oraz soli (sodu) jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi.

W nowym spocie Fortuny tym razem pojawiają się prawdziwe gwiazdy dużego formatu: pomarańcza, banan, grejpfrut, ananas i wiśnia, które uczestniczą w wyjątkowej superprodukcji. Widzimy je w różnorodnych, atrakcyjnych, a przy tym prawdziwie gwiazdorskich plenerach.

Kampania realizuje cele wizerunkowe. Przede wszystkim wzmacniania percepcję wysokiej jakości produktów Fortuny i dostarcza argumentów zakupowych istotnych z punktów widzenia konsumentów (sok 100%, wysoka jakość, brak dodatku cukru, gwarancja programu „Wiem, co wybieram"). Po raz pierwszy prezentuje również nowe opakowania marki, dostępne na rynku od września, które podkreślają owocowość i wyjątkową jakość produktów.

W kampanii po raz pierwszy pojawia się również nowy claim marki: „Fortuna. Najlepsze owoce w roli soku", który doskonale koresponduje z treścią spotu.

(Monika Dawiec)

 

tagi: fortuna ,