15 i 29 września br. przy meczach Ligi Mistrzów wyemitowane zostały premiery spotów. Regularna kampania telewizyjna, w której emitowane będą 3 spoty, wystartowała 1 października br. Kolejnym elementem kampanii jest konkurs dla konsumentów na stronie http://www.heineken.pl/: "Zostań piłkarskim VIP- em".
Zwycięzcy konkursu otrzymają specjalne wejściówki na wybrane mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów. "Backstadium passes" pozwalają na przeżywanie rywalizacji najlepszych europejskich zespołów w sposób niedostępny dla pozostałych kibiców: wejsciówki VIP upoważniają do wejścia za kulisy stadionu i zapoznanie sie z Ligą Mistrzów "od kuchni".
Heineken jako jedyny ze sponsorów UEFA Champions League ma prawo do ich wykorzystania. Marka Heineken jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich Ligi Mistrzów od 2005 roku.
Za zakup mediów do tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope. Adaptacje spotu przygotowała agencja Grey Group. Aktywności w internecie obsługuje agencja Argonauts.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...