Kampania „IRVING - Esencja dobrego dnia" jest kontynuacją komunikacji marki, budującej jej nowoczesny i atrakcyjny wizerunek. Herbata IRVING zapewnia dawkę pozytywnej energii, dzięki czemu staje się idealnym towarzyszem każdej pory dnia. Dzięki szerokiej ofercie smakowej IRVINGA wszyscy miłośnicy herbaty odnajdą coś dla siebie. Silnym atutem filmu jest wpadająca w ucho piosenka, będąca nową aranżacją hitu „Walking on sunshine".
Reklama Irvinga obecna będzie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP). Kampania obejmie także stacje tematyczne skierowane do kobiet jak, np. BBC Lifestyle, Polsat Cafe, TVN Style, FoxLife, czy Domo.tv.
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.
(Maja Święcka)
tagi: Irving ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...