Wyniki raportu „Lipton. Piramida Dobrego Smaku" pokazują, że prawie połowa Polaków (47%) wskazała na szlachetny smak jako cechę, którą powinny wyróżniać się wysokiej jakości produkty spożywcze. 25,2 % respondentów uważa, że posiadanie ekskluzywnych produktów podnosi prestiż nabywcy. 22% z nas przypisuje je koneserom, gdyż korzystanie z nich wymaga wiedzy i umiejętności.
„Raport pokazuje jak Polacy postrzegają produkty ekskluzywne, czym poza ceną i jakością powinny się wyróżniać. 19, 4% z nas do cech tych produktów przypisało także trudnodostępność. Jako producenci wysokogatunkowej herbaty chcemy uświadomić Polakom, że ekskluzywne produkty spożywcze są dostępne dla każdego, kto ceni sobie ich szlachetny smak" - komentuje Maja Medowska, koordynator projektu marki Lipton.
Najmniej bo 18,4% Polaków uważa, że przygotowanie takich artykułów wymaga czasu i zaangażowania.
Raport „Lipton. Piramida Dobrego Smaku Polaków" wykonany na zlecenie marki Lipton, pokazuje,w jaki sposób Polacy definiują ekskluzywny smak w odniesieniu do produktów, osób oraz zawodów.
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 06-09.08.2010 na reprezentatywnej, losowej próbie n=1067 Polaków w wieku 15 lat i więcej. Dane nie sumują się do 100, gdyż ankietowani mogli wskazać więcej niż jedną odpowiedź.
(Maja Święcka)
tagi: Lipton ,
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...