Wyniki raportu „Lipton. Piramida Dobrego Smaku" pokazują, że prawie połowa Polaków (47%) wskazała na szlachetny smak jako cechę, którą powinny wyróżniać się wysokiej jakości produkty spożywcze. 25,2 % respondentów uważa, że posiadanie ekskluzywnych produktów podnosi prestiż nabywcy. 22% z nas przypisuje je koneserom, gdyż korzystanie z nich wymaga wiedzy i umiejętności.
„Raport pokazuje jak Polacy postrzegają produkty ekskluzywne, czym poza ceną i jakością powinny się wyróżniać. 19, 4% z nas do cech tych produktów przypisało także trudnodostępność. Jako producenci wysokogatunkowej herbaty chcemy uświadomić Polakom, że ekskluzywne produkty spożywcze są dostępne dla każdego, kto ceni sobie ich szlachetny smak" - komentuje Maja Medowska, koordynator projektu marki Lipton.
Najmniej bo 18,4% Polaków uważa, że przygotowanie takich artykułów wymaga czasu i zaangażowania.
Raport „Lipton. Piramida Dobrego Smaku Polaków" wykonany na zlecenie marki Lipton, pokazuje,w jaki sposób Polacy definiują ekskluzywny smak w odniesieniu do produktów, osób oraz zawodów.
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 06-09.08.2010 na reprezentatywnej, losowej próbie n=1067 Polaków w wieku 15 lat i więcej. Dane nie sumują się do 100, gdyż ankietowani mogli wskazać więcej niż jedną odpowiedź.
(Maja Święcka)
tagi: Lipton ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...