Zadaniem Lothar Böhm było oddanie najwyższej jakości marki Łomża oraz podkreślenie jej regionalnego, oryginalnego pochodzenia. Agencja zaprojektowała opakowania trzech wariantów piwa Łomża Export, Łomża Wyborowe Niepasteryzowane oraz Łomża Mocne Niepasteryzowane. Stworzyła nowy kształt etykiet, wprowadziła nowoczesne liternictwo oraz odświeżyła i uprościła ikony kurpiowskich laleczek.
(maj)
tagi: Łomża ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...