Kampanie i Promocje

Cmokate w telewizji

Czwartek, 30 września 2010
1 października rozpocznie się kolejna już edycja kampanii telewizyjnej kawy mielonej i ziarnistej Mokate tostato all'Italiana. Dynamiczny spot reklamowy ma włoski styl i temperament - adekwatnie do hasła przewodnie­go marki: „Cmokate! Pobudza temperament".

Kawy Mokate tostato tostato all'Italiana zostały stworzone według tajników włoskich specjalistów palenia kawy. Specjalnie dobrane ziarna są prażone na włoski sposób tak, aby wydobyć to, co najlepsze - czystą energię i głęboki smak. Wyjątkowe opakowania wykonane z zastosowaniem           zaawansowanej technologii druku sprawiają, że Mokate tostato all' Italiana zdecydowanie wyróżnia się na półce.

Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich większych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat) aż do okresu przed­świątecznych przygotowań. Przez ten czas będą wyświetlane reklamy w formacie 30, 15 oraz 10 sekund.

Kampania będzie intensywnie wspierana materiałami POS oraz licznymi działaniami trade-owymi.

(maj)

tagi: Mokate ,