Z rynku FMCG

HELIO zdobywa Złoty Laur Konsumenta 2026 w dwóch kategoriach: Bakalie i Dodatki do ciast

Poniedziałek, 03 listopada 2025
Marka HELIO po raz kolejny znalazła się w gronie najbardziej zaufanych i lubianych marek w Polsce, zdobywając Złoty Laur Konsumenta 2026 w dwóch kategoriach - Bakalie oraz Dodatki do ciast.
Plebiscyt Laur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień w polskiej gospodarce, przyznawane na podstawie ogólnopolskiego sondażu, w którym Polacy wskazują marki, produkty i usługi, które darzą największym zaufaniem. W tegorocznej edycji oceniano ponad 600 kategorii rynkowych.

- To dla nas ogromny powód do dumy, ale też zobowiązanie wobec naszych klientów. Złoty Laur Konsumenta to dowód, że nasza praca ma sens, a produkty HELIO są obecne w codziennym życiu milionów Polaków. Dziękujemy za każdy głos i zaufanie, jakim darzycie naszą markę - mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu HELIO S.A.

Wyróżnienie Złoty Laur Konsumenta 2026 potwierdza silną pozycję marki HELIO na rynku i jej konsekwentny rozwój w segmencie produktów naturalnych i najwyższej jakości.

Organizatorem plebiscytu jest Redakcja Stron Biznesu, dodatek promocyjno-informacyjny ukazujący się w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz Stron Rynku w Gazecie Wyborczej.




Źródło: EFEKT DIGITAL 
Fot: mat. prasowe



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,