Kategorie produktów

Najnowsze kampanie marki WOSEBA

Czwartek, 30 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Marka WOSEBA rozpoczęła nową kampanię „Jesienna przyjemność!”.
Linie kaw są prezentowane w jesiennych kreacjach: Ti Meriti un caffè otula ciepłem i zaprasza, by spróbować unikalnego aromatu, Mocca Fix Gold to strzał w dziesiątkę, a L’arte del caffè to prawdziwa symfonia smaków. Równolegle realizowana jest kampania dla nowości – Café de México, której wysokiej jakości ziarna 100% arabiki pochodzą z wulkanicznych gleb Meksyku. Średnio palona, doskonale zbalansowana kawa jest kwintesencją orzechowej przyjemności połączonej ze słodyczą czekolady i karmelu. Kampania realizowana jest w internecie, mediach społecznościowych, prasie i materiałach POS.




tagi: kampania , WOSEBA , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,