Rozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA Consumer Batteries Poland.
VARTA wkrótce rozpocznie nową kampanię wizerunkową. Czego będzie dotyczyć?
Hasło kampanii – „VARTA zasila Twój styl życia” – stawia w centrum uwagi konsumenta/konsumentkę i ich codzienne potrzeby. VARTA zasila bowiem ich codzienność, pracę, czas wolny, a także zabawę. Produkty VARTA (baterie, akumulatorki, powerbanki, latarki, ładowarki) są zawsze obecne, by pozwolić im osiągać jak najlepsze wyniki, cieszyć się zabawą i wyjątkowymi wrażeniami.
Każdy człowiek ma swój własny styl życia i coś, co go napędza. Chcemy wspierać ludzi w realizowaniu ich zainteresowań i marzeń, dostarczając im energii do działania. Chcemy inspirować do aktywnego życia i pomagać w osiąganiu wyznaczonych celów.
Jakie cele chce osiągnąć firma dzięki tej kampanii?
Już tej jesieni, bazując na tym przekazie, planujemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i konsekwentnie budować świadomość marki VARTA. Kampania stanowi kontynuację naszych jesiennych działań wizerunkowych, które – jak pokazują wyniki z lat 2021-2024 – skutecznie zwiększają rozpoznawalność marki. W tym okresie VARTA odnotowała wzrost spontanicznej świadomości marki aż o 8% (źródło: GfK, badanie „Rozpoznawalność baterii do użytku domowego w Polsce”, grudzień 2024 r.).
Czego, poza nową kampanią, mogą spodziewać się konsumenci w najbliższym czasie?
W najbliższym czasie naszym priorytetem będzie realizacja jesiennej kampanii marketingowej oraz zapewnienie optymalnej ekspozycji produktów VARTA w kluczowym dla nas sezonie świątecznym. Natomiast przyszły rok zapowiada się niezwykle dynamicznie – planujemy szereg interesujących premier produktowych obejmujących niemal wszystkie kategorie w portfolio VARTA. Równolegle kontynuujemy działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Stale wprowadzamy innowacje i ulepszamy nasze produkty. Jednym z naszych kluczowych celów jest eliminacja opakowań plastikowych i dwumateriałowych na rzecz rozwiązań kartonowych. Ochrona zasobów naturalnych to integralna część naszej strategii – poprzez rozwój bardziej zrównoważonych produktów i opakowań VARTA działa aktywnie na rzecz przyszłych pokoleń.