Kategorie produktów

Bracia w wielkim mieście

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Bracia Sadownicy ruszyli z sadu do miasta, pokazując, że o jabłku można opowiedzieć na wiele sposobów – także w kampanii outdoorowej.
Wielkoformatowe siatki pojawiły się na budynkach m.in. w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, przyciągając uwagę przechodniów i kierowców. Oprócz tego na przystankach w całej Polsce zagościły plakaty z manifestem, który jeszcze mocniej podkreśla sedno kampanii. Marka mówi o jabłkach z pasją, szacunkiem i szczyptą dobrego humoru. Treść i styl tej opowieści oddają ducha marki – są proste, autentyczne i pełne dystansu. Wygląda na to, że tej jesieni wszystko toczy się wokół jabłek.




tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,