Kategorie produktów

Kampania ATL „Jestem za” w jesiennym wydaniu

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Marka Zagrodowy rusza jesienią 2025 r. z szeroko zakrojoną kampanią ATL pod hasłem „Zagrodowy – Jestem za”.
Działania obejmują emisję telewizyjnych spotów reklamowych i sponsoring programów, kulinarne pokazy w telewizjach śniadaniowych oraz reklamy w kinach w całej Polsce (Multikino, NoveKino). Ważnym elementem są artykuły edukacyjne, ukazujące przewagę walorów zdrowotnych mięsa Kurczaka Zagrodowego w prasie kobiecej i online, współpraca z influencerami, szerokie działania w social mediach, a także kampania digital (display, VOD, YouTube).

Zagrodowy_KV_2024_pion_3_1_.jpg




tagi: kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,