Kategorie produktów

Inka lubi się dzielić…

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
W listopadzie br. rusza kampania wizerunkowa marki Inka. W 6 spotach TV będzie można ponownie zobaczyć znaną i lubianą bohaterkę marki Zbożenkę, która w kultowym, czerwonym Inkotrucku dzieli się pyszną zbożówką na napojach roślinnych od Inki.
Każdy ze spotów reklamowych to inna historia z lekkim przymrużeniem oka, prezentująca radość dzielenia się życzliwością, humorem, wspomnieniami, dobrym słowem oraz smakiem kultowej kawy zbożowej i napojów roślinnych Inka w różnych odsłonach. Kampania TV potrwa do końca roku i będzie wspierana działaniami online. Po raz pierwszy będzie rozwinięta o działania CSR „Inka lubi się dzielić dobrem”.

Zrzut_ekranu_27_10_2025_75036_.jpeg




tagi: Inka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,