Kategorie produktów

Tosterki marki Lactima wracają z mocą!

Piątek, 24 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Marka Lactima kontynuuje kampanię promującą ser w plasterkach Tosterki, wznawiając intensywną kampanię marketingową.
Reklamy z produktami pojawią się w kanałach telewizyjnych, internecie oraz w mediach społecznościowych. Spoty reklamowe emitowane są już od września w stacji Polsat, m.in. przy „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” – jednym z najpopularniejszych programów w Polsce, który od lat przyciąga dużą i lojalną widownię. Oprócz tego bilbordy sponsorskie pojawią się w innych kanałach telewizyjnych przed popularnymi programami. Znacząco zostanie także zwiększona aktywizacja konsumentów poprzez działania online. 

Zaplanowane zostały interaktywne kampanie, które kierowane są szczególnie do dzieci i ich rodziców. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego i zróżnicowanego odbiorcy. Marka chce być jeszcze bliżej konsumentów, oferując im nie tylko dobre produkty, ale także emocje, które towarzyszą ich codziennym chwilom relaksu.



tagi: Tosterki , Lactima , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,