Kategorie produktów

Marka Duda stawia na angażowanie konsumentów

Czwartek, 23 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Loteria konsumencka marki Duda w pełni! Loterie w branży FMCG to dziś skuteczne narzędzie biznesowe. Marka Duda w ramach kampanii „Smacznie się składa” uruchomiła loterię „Spełniamy marzenia ze smakiem”.
Dlaczego to ważne strategicznie? Buduje świadomość marki wśród szerokiej grupy konsumentów, zwiększa rotację produktów na półkach, angażuje kupujących i wzmacnia lojalność klientów – w loterii udział biorą również paragony z kas tradycyjnych. Do wygrania: 2 rodzinne wyjazdy o wartości 15 000 zł każdy, słuchawki edukacyjne Sony (1500 zł) oraz vouchery do Empiku (200 zł). Wystarczy kupić produkty Duda za minimum 5 zł i zarejestrować paragon na dudaloteria.pl. Loteria trwa od 1 września do 31 października.




tagi: Duda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,