Z rynku FMCG

Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych

Piątek, 10 października 2025
Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego Żabka i Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej wspólnie promują codzienną troskę o zdrowie psychiczne. Przez tydzień na ekranach Żabka Ads będzie emitowany spot kampanii HELPPP i projektu „MŁODE GŁOWY”.
Według najnowszych raportów Światowej Organizacji Zdrowia aż 14% nastolatków w wieku 10–19 lat cierpi z powodu zaburzeń psychicznych . Dlatego z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, korzystając ze swojego narzędzia, Żabka Ads. Shopper-Driven Media obejmującego ekrany ulokowane w witrynach sklepów w całej Polsce, sieć  wyemituje spoty,  kierujące do strony pomocowej helppp.pl prowadzonej przez Fundację UNAWEZA. To na niej można poznać 3 proste kroki, które wskazują, jak zareagować, gdy ktoś potrzebuje wsparcia. 

– Jeśli możemy edukować się w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, możemy też wdrażać do naszego codziennego życia i programów edukacyjnych Pierwszą Pomoc dla Zdrowia Psychicznego. Popatrz, Posłuchaj, Połącz – to trzy proste kroki, które mogą uratować życie. O tym właśnie mówi nasza kampania HELPPP. Jeden gest naprawdę ma znaczenie – mówi Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY.

Zainicjowany przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej projekt edukacyjny MŁODE GŁOWY ma na celu normalizowanie sięgania po pomoc, rozwijanie u młodych ludzi poczucia sprawczości i wzmocnienie u nich poczucia własnej wartości. Swoje działania kieruje zarówno do dzieci, młodzieży, jak i rodziców oraz nauczycieli. Tylko w ubiegłym roku szkolnym bezpłatne działania Fundacji UNAWEZA objęły swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w blisko 4 tysiącach placówek w całym kraju. 




Źródło: Żabka Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Żabka , Fundacja UNAWEZA , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,