Lay’s oferuje wyjątkowy, ceniony przez konsumentów smak chipsów od 1938 roku. Od tego czasu logo marki zmieniało się, dostosowując się do trendów zachowując jednocześnie rozpoznawalność. Nowy projekt podkreśla najwyższą jakość składników i nawiązuje do związanego z rolnictwem dziedzictwa marki.
– Ta zmiana to nie tylko nowe opakowanie, ale przede wszystkim podkreślenie tego, co w chipsach Lay’s najważniejsze – ich jakości – mówi Anna Mitura, Central Europe & Great Balkans Marketing Director w PepsiCo. – Nowy design to ukłon w stronę wszystkich rolników, którzy uprawiają ziemniaki do produkcji naszych przekąsek, a także zaproszenie konsumentów, by na nowo odkryli prawdziwą radość i smak, które zawsze wyróżniały Lay’s. To kolejny rozdział w prawie stuletniej historii marki – dodaje.
Opracowana przez zespół Designu & Innowacji PepsiCo nowa identyfikacja wizualna obejmuje:
- nowe logo, które nadaje spójny charakter wszystkim wariantom Lay’s i rynkom, w których są one dostępne. Podkreśla również charakterystyczny żółty motyw słońca i czerwoną wstążkę, symbolizujące jakość ziemniaków, z których wytwarzane są Lay’s,
- charakterystyczny font z kątami skierowanymi do góry, który nadaje projektowi lekkości i energii, komponując się z logo odzwierciedla nowoczesny, a zarazem radosny charakter marki,
- dodające dynamiki promienie światła wokół logo, znane jako „Promienie Lay’s”. Inspiracją do ich stworzenia było słońce, dzięki któremu powstają wysokiej jakości składniki, obecne w każdej paczce chipsów,
- nową paletę kolorów, w której, oprócz charakterystycznego dla marki koloru żółtego, pojawiają się odcienie składników Lay's: czerwień, brąz czy zieleń,
- tło nawiązujące do drewnianych skrzyń, w których przechowuje się zebrane plony.
Podkreślając drogę ziemniaka od pola do paczki oraz jakość receptury, nowa szata graficzna pozwala konsumentom na nowo docenić Lay’s i pokazuje, że za każdym chrupnięciem stoi dbałość o najmniejszy detal.
Od skromnych początków w 1938 roku po pozycję globalnego lidera, Lay’s pozostaje marką głęboko zakorzenioną w ziemi – wierną swoim rolniczym korzeniom i współpracującą z rolnikami w ponad 25 krajach całego świata. Sięgając po produkty Lay’s, Polscy konsumenci wybierają ziemniaki pochodzące z ponad 70 gospodarstw rolnych w całym kraju, uprawianych w zrównoważony sposób na ponad 5500 hektarach. Kampanie takie, jak „Wspaniały ziemniak” pokazują codzienną pracę zespołu oraz rolników, z którymi współpracuje marka. To dzięki ich zaangażowaniu produkty Lay’s cieszą się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów.
Wraz z rozpoczęciem nowego etapu swojej historii, marka Lay’s umacnia zaangażowanie wobec konsumentów. Niezależnie od tego, czy chodzi o dążenie do najwyższej jakości, zrównoważone pozyskiwanie składników, czy odświeżony wygląd – marka konsekwentnie dostarcza przekąski, dbając o smak, który od lat jest doceniany na całym świecie.
Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe