Z rynku FMCG

Polskie marki łączą siły w akcji „MILLion korzyści w Twoim domu”

Czwartek, 09 października 2025
Amica rozpoczęła współpracę z marką MILL – polskim producentem środków czystości. Pierwszym efektem jest akcja „MILLion korzyści w Twoim domu”, w ramach której osoby kupujące pralkę lub zmywarkę Amica otrzymają trzymiesięczny zapas produktów MILL.
1366x429_baner_na_sg_million_bez_logo_2_.jpg

To akcja, dzięki której klienci mogą korzystać z nowego sprzętu od razu po zakupie – bez dodatkowych przygotowań i bez konieczności kupowania detergentów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować urządzenie i dodać opinię z hashtagiem #MojaOpiniaAmica na stronie internetowej: amica.pl/millionkorzysci 

Wspólna idea i początki współpracy

Współpraca Amica i MILL to partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb klientów. Amica od lat koncentruje się na tym, by sprzęty ułatwiały wykonywanie codziennych obowiązków domowych. MILL wyznaje podobne wartości stawiając na jakość, praktyczne rozwiązania i troskę o środowisko. Połączenie wieloletniego doświadczenia w tworzeniu sprzętów AGD z wiedzą o skutecznym i bezpiecznym sprzątaniu pozwoliło obu markom zaprojektować ofertę, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby współczesnych użytkowników.

Strategia i plany na przyszłość

Amica i MILL nie kończą współpracy na jednej akcji konsumenckiej i już pracują nad długofalową strategią sprzedażową. Jej celem jest połączenie doświadczenia i potencjału dwóch polskich firm, które w swoich branżach konsekwentnie stawiają na jakość i zaufanie klientów.

- To kolejna z realizowanych przez nas akcji promocyjnych, w której łączymy siły z polskimi producentami. Obecnie z firmą MILL pracujemy nad szerszą strategią, opartą na synergii działań sprzedażowych. Uchylając rąbka tajemnicy powiem tylko, że produkty MILL zostaną włączone do oferty online amica.pl, a nasze urządzenia pojawią się w ich kluczowych punktach sprzedaży. Pozwoli to obu stronom na zwiększenie zasięgu i atrakcyjności dla klientów – mówi Dagmara Ziach z sekcji wsparcia sprzedaży.

Wspólne działania Amiki i MILL to nie tylko element strategii wzmacniania pozycji rynkowej, ale przede wszystkim przykład podejścia, w którym najważniejszy jest komfort klienta – od momentu zakupu urządzenia po jego codzienne użytkowanie.




Źródło: Q&A Comms 
Fot: mat. prasowe



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,