To akcja, dzięki której klienci mogą korzystać z nowego sprzętu od razu po zakupie – bez dodatkowych przygotowań i bez konieczności kupowania detergentów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować urządzenie i dodać opinię z hashtagiem #MojaOpiniaAmica na stronie internetowej: amica.pl/millionkorzysci
Wspólna idea i początki współpracy
Współpraca Amica i MILL to partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb klientów. Amica od lat koncentruje się na tym, by sprzęty ułatwiały wykonywanie codziennych obowiązków domowych. MILL wyznaje podobne wartości stawiając na jakość, praktyczne rozwiązania i troskę o środowisko. Połączenie wieloletniego doświadczenia w tworzeniu sprzętów AGD z wiedzą o skutecznym i bezpiecznym sprzątaniu pozwoliło obu markom zaprojektować ofertę, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby współczesnych użytkowników.
Strategia i plany na przyszłość
Amica i MILL nie kończą współpracy na jednej akcji konsumenckiej i już pracują nad długofalową strategią sprzedażową. Jej celem jest połączenie doświadczenia i potencjału dwóch polskich firm, które w swoich branżach konsekwentnie stawiają na jakość i zaufanie klientów.
- To kolejna z realizowanych przez nas akcji promocyjnych, w której łączymy siły z polskimi producentami. Obecnie z firmą MILL pracujemy nad szerszą strategią, opartą na synergii działań sprzedażowych. Uchylając rąbka tajemnicy powiem tylko, że produkty MILL zostaną włączone do oferty online amica.pl, a nasze urządzenia pojawią się w ich kluczowych punktach sprzedaży. Pozwoli to obu stronom na zwiększenie zasięgu i atrakcyjności dla klientów – mówi Dagmara Ziach z sekcji wsparcia sprzedaży.
Wspólne działania Amiki i MILL to nie tylko element strategii wzmacniania pozycji rynkowej, ale przede wszystkim przykład podejścia, w którym najważniejszy jest komfort klienta – od momentu zakupu urządzenia po jego codzienne użytkowanie.
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe