Przepis na sukcesNajnowsze badania firmy badawczej NielsenIQ potwierdzają: Likiery Dalkowski to numer 1 na rynku likierów jajecznych
1.
I choć na przestrzeni lat do słynnego likieru jajecznego - Dalkowski Advocaat – dołączały kolejne smaki, jedno pozostawało niezmienne - mistrzowskie receptury. Tak jest do dziś. To z nich słyną produkowane w Toruniu przez firmę Henkell Freixenet Polska Likiery Dalkowski. Bazę stanowią żółtka jaj kurzych z chowu ściółkowego i doskonałej jakości spirytus. Całość wzbogacona jest subtelnymi nutami wanilii.
- Nasze likiery są chętnie wybierane przez osoby ceniące klasę i autentyczność – tłumaczy Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska.
I dodaje: - Rynek likierów kremowych jest wymagający, a oczekiwania konsumentów bardzo wysokie. Liczy się zarówno smak produktu, jak i jego jakość. Konsumenci preferują likiery gładkie, aksamitne, na bazie mleka, śmietanki czy żółtek jaj, tymczasem rynek zalewany jest produktami niższej jakości, bardziej ekonomicznymi, co deprecjonuje te trunki jako produkty jakościowe. Tworząc likiery marki Dalkowski zwracamy szczególną uwagę na kwestie smaku i jakości tak, aby spełniać oczekiwania naszych konsumentów, ale i promować ten segment jako jakościową, wartościową kategorię alkoholi – mówi Marta Tyszkowska.
Marka mocno stawia także na estetykę i funkcjonalność. Projekt etykiety, kształt butelki, korek – każdy element jest tu przemyślany. To sprawia, że Likiery Dalkowski są idealnym rozwiązaniem, gdy szukamy prezentu lub produktu, który stanowiłby element stołu.
Czas likierówLikiery Dalkowski to idealny wybór, gdy przychodzi ochota na małe, słodkie „co nieco”. Doskonale smakują solo, pite niespiesznie z kieliszka, ale równie dobrze sprawdzają się jako dodatek do deserów, kawy czy modnych koktajli.
Jesień, a potem zima, to ten moment w roku, gdy sprzedaż likierów rośnie.
- Wzrost ten jest związany z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. To czas, gdy konsumenci wybierają bardziej eleganckie i droższe trunki, częściej sięgają po marki premium i produkty sezonowe, np. likiery korzenne, kawowe, czekoladowe. Drugim pikiem sprzedażowym jest okres przed Wielkanocą, w którym królują głównie likiery jajeczne - mówi Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska
Oferta likierów Dalkowski
Portfolio Likierów Dalkowski to cala paleta smaków i kolorów: truskawka ze śmietanką, lody waniliowe, czekolada z pomarańczą, różane latte oraz dwie wersje likieru Advocaat wzbogacone o alkohole szlachetne - Advocaat na rumie i Advocaat na whisky.
1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) sprzedaż wolumenowa w litrach , okres Tydzień 31 2024- Tydzień 30 2025 w kategorii: Likiery , segment: Likiery Jajeczne (z wyłączeniem marek własnych)
Źródło: Henkell Freixenet Polska
Fot: mat. prasowe