Z rynku FMCG

Kaufland wspiera Fundację „Serca Dla Maluszka”

Czwartek, 09 października 2025
100 tysięcy złotych dla dzieci wymagających specjalistycznej opieki medycznej – to efekt akcji „Z sercem dla serca” zorganizowanej przez Kaufland we współpracy z markami Danone, Żywiec Zdrój i Unilever. Dzięki zaangażowaniu klientów sieci Kaufland środki trafią do Fundacji „Serca dla Maluszka”.
Akcja „Z sercem dla serca” to połączenie zakupów i dobroczynności. Klienci sieci Kaufland, dokonując we wrześniu br. codziennych zakupów wybranych produktów marek Danone, Żywiec Zdrój i Unilever mogli wesprzeć podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” czyli dzieci wymagające specjalistycznej opieki medycznej. 

Część dochodu ze sprzedaży wybranych produktów zostanie przekazana na wsparcie najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Dzięki zaangażowaniu klientów udało się zebrać 100 tysięcy złotych, które zostaną przeznaczone na finansowanie niezbędnych terapii, rehabilitacji oraz zakupu sprzętu medycznego dla podopiecznych fundacji. 

- Wierzymy, że odpowiedzialność społeczna to nie dodatek do naszej działalności, ale jej integralna część. Każda taka akcja pokazuje, jak wielką moc ma wspólne działanie. A kiedy widzimy uśmiech dzieci, którym udało się pomóc, trudno o coś bardziej wzruszającego. Z całego serca dziękujemy naszym klientom, partnerom i całemu zespołowi za zaangażowanie – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat wspiera rodziny, których dzieci zmagają się z ciężkimi chorobami od pierwszych dni życia, niesie również realną pomoc tysiącom potrzebujących, obejmując swoją opieką już ponad 5350 podopiecznych. Od 2011 roku Fundacja udzieliła wsparcia o łącznej wartości ponad 244 milionów złotych, docierając do osób i rodzin w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Pod jej opieką znajduje się 167 wielodzietnych rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym.




Źródło: Kaufland 
Fot: mat. prasowe




tagi: Kaufland , fundacja , Serca Dla Maluszka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,