100 tysięcy złotych dla dzieci wymagających specjalistycznej opieki medycznej – to efekt akcji „Z sercem dla serca” zorganizowanej przez Kaufland we współpracy z markami Danone, Żywiec Zdrój i Unilever. Dzięki zaangażowaniu klientów sieci Kaufland środki trafią do Fundacji „Serca dla Maluszka”.
Akcja „Z sercem dla serca” to połączenie zakupów i dobroczynności. Klienci sieci Kaufland, dokonując we wrześniu br. codziennych zakupów wybranych produktów marek Danone, Żywiec Zdrój i Unilever mogli wesprzeć podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” czyli dzieci wymagające specjalistycznej opieki medycznej.
Część dochodu ze sprzedaży wybranych produktów zostanie przekazana na wsparcie najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Dzięki zaangażowaniu klientów udało się zebrać 100 tysięcy złotych, które zostaną przeznaczone na finansowanie niezbędnych terapii, rehabilitacji oraz zakupu sprzętu medycznego dla podopiecznych fundacji.
- Wierzymy, że odpowiedzialność społeczna to nie dodatek do naszej działalności, ale jej integralna część. Każda taka akcja pokazuje, jak wielką moc ma wspólne działanie. A kiedy widzimy uśmiech dzieci, którym udało się pomóc, trudno o coś bardziej wzruszającego. Z całego serca dziękujemy naszym klientom, partnerom i całemu zespołowi za zaangażowanie – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.
Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat wspiera rodziny, których dzieci zmagają się z ciężkimi chorobami od pierwszych dni życia, niesie również realną pomoc tysiącom potrzebujących, obejmując swoją opieką już ponad 5350 podopiecznych. Od 2011 roku Fundacja udzieliła wsparcia o łącznej wartości ponad 244 milionów złotych, docierając do osób i rodzin w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Pod jej opieką znajduje się 167 wielodzietnych rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym.
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.