„Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia.
Kampania nie tylko zwraca uwagę, ale również konsekwentnie przełamuje bariery związane z zakupami żywności online. Wyraźne i przemyślane komunikaty, nacisk na świeżość oraz sprawdzone pochodzenie produktów, a także szeroka oferta i możliwość dostawy nawet w ciągu godziny, mają na celu budować zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa klientów. To kluczowe elementy działalności delio supermarket online, który stawia na zaufanych dostawców i najwyższą jakość produktów. Marka obserwuje zmieniające się trendy oraz zachowania konsumentów, reagując na nie m.in. poprzez współpracę z Gorąco Polecam, dzięki której klienci mogą liczyć na świeże i wysokiej jakości pieczywo oraz wypieki.
- Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że w delio supermarket online zakupy z dowozem pod drzwi, to nie kompromis, tylko jakość oraz świeżość z dostawą tego samego dnia. Nasza kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje codzienną przyjemność zakupów z delio i stawia pyszne produkty w centrum uwagi. – podkreśla Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.
Widoczna obecność w przestrzeni
Jesienią mieszkańcy zobaczą delio supermarket online na nośnikach outdoorowych - w wielkim formacie przy ulicy Marszałkowskiej i Puławskiej w Warszawie, na ekranach Żabka Ads, w taksówkach, busbackach, a także w radiu i na rowerach Veturilo. W kampanii wykorzystano zarówno klasyczne formaty (CLP, wielki format), jak i nowoczesne kanały DOOH, by dotrzeć do klientów w różnych punktach ich codziennych aktywności.
Silny akcent położono także na obecność online. Kampania prowadzona jest na platformach Meta, Google (w tym YouTube) oraz TikTok. Dzięki temu komunikaty delio supermarket online towarzyszą konsumentom tam, gdzie spędzają swój czas, budując świadomość i zachęcając do spróbowania zakupów spożywczych online.
Zakupy online dla każdego
Najsilniejszym wyróżnikiem delio są różnorodność, jakość i dostawa jeszcze tego samego dnia. W ofercie znajduje się już ponad 10 tysięcy produktów z różnych kategorii, dostępnych w usłudze delio supermarket online, zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację Żabka Jush. Dzięki temu mieszkańcy Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia mogą zamawiać wygodnie z poziomu smartfona lub komputera i odbierać zakupy w wybranych przez siebie, wygodnych porach.
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.