Kampanie i Promocje

Nowa kampania delio supermarket online

Czwartek, 09 października 2025
„Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia.
Kampania nie tylko zwraca uwagę, ale również konsekwentnie przełamuje bariery związane z zakupami żywności online. Wyraźne i przemyślane komunikaty, nacisk na świeżość oraz sprawdzone pochodzenie produktów, a także szeroka oferta i możliwość dostawy nawet w ciągu godziny, mają na celu budować zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa klientów. To kluczowe elementy działalności delio supermarket online, który stawia na zaufanych dostawców i najwyższą jakość produktów. Marka obserwuje zmieniające się trendy oraz zachowania konsumentów, reagując na nie m.in. poprzez współpracę z Gorąco Polecam, dzięki której klienci mogą liczyć na świeże i wysokiej jakości pieczywo oraz wypieki. 

- Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że w delio supermarket online zakupy z dowozem pod drzwi, to nie kompromis, tylko jakość oraz świeżość z dostawą tego samego dnia. Nasza kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje codzienną przyjemność zakupów z delio i stawia pyszne produkty w centrum uwagi. – podkreśla Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.  

Widoczna obecność w przestrzeni

Jesienią mieszkańcy zobaczą delio supermarket online na nośnikach outdoorowych - w wielkim formacie przy ulicy Marszałkowskiej i Puławskiej w Warszawie, na ekranach Żabka Ads, w taksówkach, busbackach, a także w radiu i na rowerach Veturilo. W kampanii wykorzystano zarówno klasyczne formaty (CLP, wielki format), jak i nowoczesne kanały DOOH, by dotrzeć do klientów w różnych punktach ich codziennych aktywności.

Silny akcent położono także na obecność online. Kampania prowadzona jest na platformach Meta, Google (w tym YouTube) oraz TikTok. Dzięki temu komunikaty delio supermarket online towarzyszą konsumentom tam, gdzie spędzają swój czas, budując świadomość i zachęcając do spróbowania zakupów spożywczych online.

Zakupy online dla każdego

Najsilniejszym wyróżnikiem delio są różnorodność, jakość i dostawa jeszcze tego samego dnia. W ofercie znajduje się już ponad 10 tysięcy produktów z różnych kategorii, dostępnych w usłudze delio supermarket online, zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację Żabka Jush. Dzięki temu mieszkańcy Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia mogą zamawiać wygodnie z poziomu smartfona lub komputera i odbierać zakupy w wybranych przez siebie, wygodnych porach. 




Źródło: Żabka Jush
Fot: mat. prasowe




tagi: Żabka Polska , kampania , delio , supermarket online , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Żabka Jush ,