Wiadomości

Większość franczyzobiorców Żabki z przychodem powyżej 30 tys. zł

Czwartek, 09 października 2025
W pierwszej połowie 2025 roku niemal 84 proc. franczyzobiorców Żabki osiągnęło miesięczny przychód co najmniej 30 tys. zł. To pokazuje stabilność sieci i rosnącą atrakcyjność jej modelu biznesowego.
Jeszcze wyższy odsetek odnotowano w Warszawie – tam 84,88 proc. franczyzobiorców wygenerowało przychód wynoszący minimum 33 000 zł. Przychód franczyzobiorcy zależy m.in. od osiągniętego obrotu ze sprzedaży towarów handlowych (marży), liczby lub wartości zawartych umów na świadczenie usług okołohandlowych oraz wartości naliczonych rabatów. 

– Mimo zmiennych czynników zewnętrznych i licznych wyzwań, z jakimi mierzą się mali przedsiębiorcy, franczyza pozostaje stabilnym oraz przewidywalnym modelem biznesowym. Współpraca z Żabką daje realne korzyści finansowe, a kompleksowe wsparcie, jakie oferujemy, w tym dostęp do praktycznej wiedzy i nowoczesnych technologii, stanowią istotny element zwiększający bezpieczeństwo prowadzenia własnej działalności oraz potencjał dalszego rozwoju naszych franczyzobiorców – mówi Przemysław Kijewski, COO Żabka Polska.

Franczyzowy model biznesu jest bezpiecznym rozwiązaniem, opartym na współpracy ze sprawdzonym partnerem, który oferuje szerokie wsparcie w uruchomieniu i prowadzeniu biznesu. W przypadku Żabki przedsiębiorcy mogą liczyć m.in. na wyposażony w towar, meble i sprzęt sklep, szkolenia z różnych obszarów, w tym zarządzania kadrą, finansami, IT czy sprzedażą, a także na zaplecze logistyczne i marketingowe. Żabka oferuje również takie wsparcie jak program „Auto na start” lub „Pakiet relokacyjny”. Dodatkowo franczyzobiorcy objęci są ubezpieczeniem „Polisa na biznes”, a sieć zapewnia nowoczesne rozwiązania technologiczne usprawniające prowadzenie sklepu oraz opiekę dedykowanych przedstawicieli – w tym partnerów ds. sprzedaży, którzy na co dzień wspierają franczyzobiorców w zarządzaniu ich biznesem. 

– Dzięki gotowemu modelowi biznesowemu mogłem skupić się na prowadzeniu własnej działalności, kontakcie z klientami i zespołem, zamiast martwić się o kwestie operacyjne. Cenię w Żabce stabilny przychód oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi, które ułatwiają mi codzienne zarządzanie sklepem – mówi Gracjan Zborowski, franczyzobiorca Żabki z Wrocławia.

Obecnie w całej Polsce działa ponad 11 800 sklepów Żabka, prowadzonych przez ponad 10 000 lokalnych przedsiębiorców.

Więcej informacji na www.zabka.pl/franczyza  




Źródło: Żabka Polska
Fot: mat. prasowe




tagi: Żabka Polska , franczyza , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,