Z rynku FMCG

Mlekpol na targach Anuga 2025 w Kolonii

Wtorek, 07 października 2025
Mlekpol prezentuje swoje produkty i nowości, m.in. jogurty funkcjonalne Łaciate z magnezem i biotyną oraz linię Łaciate Protein+, na targach Anuga 2025 w Kolonii.
Anuga to jedne z największych na świecie targów branży spożywczej, organizowane co dwa lata w Niemczech i przyciągające setki wystawców oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata. To wydarzenie wystawiennicze, w trakcie którego firmy spotykają się, by wymieniać doświadczenia, prezentować innowacje i nawiązywać nowe relacje handlowe. Program targów obejmuje również konferencje, warsztaty i strefy doświadczeń poświęcone kluczowym trendom w produkcji żywności.

–  Anuga to dla nas przede wszystkim możliwość osobistego spotkania z partnerami handlowymi z całego świata. Możemy porozmawiać z nimi  na żywo, wspólnie degustować nasze produkty i wymieniać się doświadczeniami. To właśnie takie bezpośrednie kontakty pozwalają nam najlepiej zrozumieć potrzeby rynków, na których działamy, i budować trwałe relacje biznesowe, oparte na zaufaniu – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol. 

Na targowym stoisku Mlekpolu prezentowane jest szerokie portfolio wyrobów mleczarskich, głównie pod marką Łaciate. Odwiedzający mogą poznać pełną gamę produktów Spółdzielni – od mleka i masła, poprzez sery, śmietanę, twarogi i desery, po napoje fermentowane.

Szczególnym zainteresowaniem odwiedzających cieszą się wprowadzone ostatnio przez Mlekpol nowości: jogurty funkcjonalne Łaciate z magnezem i biotyną oraz linia wysokobiałkowych wyrobów marki Łaciate Protein+, która jest odpowiedzią na jeden z najsilniejszych trendów na światowych rynkach mleczarskich.

Mlekpol to firma o ugruntowanej pozycji eksportowej – około 30% jej produkcji trafia za granicę. Produkty Spółdzielni dostępne są w ponad 100 krajach na sześciu kontynentach. Do kluczowych rynków należą Niemcy, Litwa, Niderlandy, Łotwa, Ukraina, Chiny, Wielka Brytania czy Rumunia.

W ostatnich latach firma intensyfikuje działania w nowych regionach, szczególnie w krajach Azji Południowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Ameryki Łacińskiej. Strategia eksportowa Mlekpolu opiera się na dywersyfikacji rynków i dopasowywaniu oferty do potrzeb lokalnych konsumentów, co jest możliwe dzięki nowoczesnej infrastrukturze produkcyjnej i szerokiemu portfolio produktowemu.




Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe




tagi: Mlekpol , targi , Anuga , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,