Mlekpol prezentuje swoje produkty i nowości, m.in. jogurty funkcjonalne Łaciate z magnezem i biotyną oraz linię Łaciate Protein+, na targach Anuga 2025 w Kolonii.
Anuga to jedne z największych na świecie targów branży spożywczej, organizowane co dwa lata w Niemczech i przyciągające setki wystawców oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata. To wydarzenie wystawiennicze, w trakcie którego firmy spotykają się, by wymieniać doświadczenia, prezentować innowacje i nawiązywać nowe relacje handlowe. Program targów obejmuje również konferencje, warsztaty i strefy doświadczeń poświęcone kluczowym trendom w produkcji żywności.
– Anuga to dla nas przede wszystkim możliwość osobistego spotkania z partnerami handlowymi z całego świata. Możemy porozmawiać z nimi na żywo, wspólnie degustować nasze produkty i wymieniać się doświadczeniami. To właśnie takie bezpośrednie kontakty pozwalają nam najlepiej zrozumieć potrzeby rynków, na których działamy, i budować trwałe relacje biznesowe, oparte na zaufaniu – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.
Na targowym stoisku Mlekpolu prezentowane jest szerokie portfolio wyrobów mleczarskich, głównie pod marką Łaciate. Odwiedzający mogą poznać pełną gamę produktów Spółdzielni – od mleka i masła, poprzez sery, śmietanę, twarogi i desery, po napoje fermentowane.
Szczególnym zainteresowaniem odwiedzających cieszą się wprowadzone ostatnio przez Mlekpol nowości: jogurty funkcjonalne Łaciate z magnezem i biotyną oraz linia wysokobiałkowych wyrobów marki Łaciate Protein+, która jest odpowiedzią na jeden z najsilniejszych trendów na światowych rynkach mleczarskich.
Mlekpol to firma o ugruntowanej pozycji eksportowej – około 30% jej produkcji trafia za granicę. Produkty Spółdzielni dostępne są w ponad 100 krajach na sześciu kontynentach. Do kluczowych rynków należą Niemcy, Litwa, Niderlandy, Łotwa, Ukraina, Chiny, Wielka Brytania czy Rumunia.
W ostatnich latach firma intensyfikuje działania w nowych regionach, szczególnie w krajach Azji Południowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Ameryki Łacińskiej. Strategia eksportowa Mlekpolu opiera się na dywersyfikacji rynków i dopasowywaniu oferty do potrzeb lokalnych konsumentów, co jest możliwe dzięki nowoczesnej infrastrukturze produkcyjnej i szerokiemu portfolio produktowemu.
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.