Kampanie i Promocje

Lubella i Łowicz łączą siły w nowej kampanii

Poniedziałek, 06 października 2025
Rusza wspólna kampania marek Lubella i Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Akcja pokazuje, że połączenie dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz zawsze daje doskonały efekt – niezależnie od tego, w jakiej kolejności składniki trafią na talerz.
Nie zawsze mamy czas czy pomysł na przygotowanie pełnego obiadu, a przecież najważniejsze jest, aby wszystkim smakowało. W takich chwilach sprawdzają się rozwiązania szybkie, proste i jednocześnie gwarantujące doskonały smak. Odpowiedzią jest tutaj komplementarna oferta od Lubelli i Łowicza – marek, które razem tworzą połączenie idealne. 

Sosy Łowicz i makaron Lubella to doskonały duet liderów swoich kategorii, będących gwarancją doskonałego dania. Polacy kochają łączyć makaron z sosem, a różnice w sposobie łączenia ich przez konsumentów, stały się punktem przewodnim kampanii. Bez znaczenia czy do Lubelli dodajesz  Łowicza czy Łowicza do Lubelli – wybierając dwie sprawdzone marki gotujesz pysznie, wartościowo i ze smakiem! Komunikacja kampanii podkreśla, że lepsze od wyboru jednego z ulubionych produktów Polaków, jest użycie ich obu – zatem Lubelli i Łowicza razem w jednym daniu!

Kampania jest prowadzona w telewizji i social mediach.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=qYijMl-ql2Q
Spot został stworzony przez Agencję 2012. 
Produkcja – Filmokracja
Postprodukcja – Badi Badi
Dźwięk – Studio JUICE



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe




tagi: kampania , Lubella , Łowicz , Grupa Maspex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,