Kampanie i Promocje

Prawie 2000 koszyków niespodzianek w sklepach Carrefour

Poniedziałek, 06 października 2025
W ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce ruszyła kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka.Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek.
Rok 2025 zdominowany został przez modę na niespodzianki – od Labubu, przez mystery boxy z gadżetami, aż po limitowane edycje produktów, których zawartość odkrywamy dopiero po zakupie. To globalny trend, który szturmem zdobył serca konsumentów, zwłaszcza młodszych pokoleń. Carrefour doskonale wpisuje się w tę falę, oferując klientom własną wersję tego doświadczenia w dużej skali – w formie koszyków niespodzianek, która łączy emocje z realnymi oszczędnościami podczas codziennych zakupów.

Każdy koszyk został szczelnie zafoliowany i zawiera produkty z różnych kategorii non-food, takich jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły szkolne, zabawki, artykuły sportowe, produkty dla zwierząt, akcesoria samochodowe, RTV/AGD oraz tekstylia. Cena koszyka pozostaje niezmienna – 150 zł – ale jego zawartość może być warta nawet ponad 1800 zł! Najdroższy koszyk tej edycji osiągnął wartość aż 1879 zł. Minimalna wartość każdego koszyka to 600 zł, co sprawia, że udział w akcji jest wyjątkowo korzystny.

Udział w akcji to nie tylko szansa na zdobycie produktów o wartości wielokrotnie przewyższającej cenę zakupu, ale też forma zabawy, która sprawia, że każde zakupy stają się wyjątkowym doświadczeniem. Każdy koszyk jest inny, dlatego odkrywanie jego zawartości zaskoczy nawet największych fanów mystery boxów. 

Warto pamiętać, że produkty zakupione w ramach akcji nie podlegają procedurze zwrotu towarów pełnowartościowych „Satysfakcja lub zwrot”, obowiązującej w sklepach Carrefour.

Pełna lista sklepów biorących udział w akcji dostępna jest na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-koszyk-niespodzianka.




Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe





tagi: Carrefour , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,