Marka Hochland od lat sprawia, że codzienne posiłki stają się czymś więcej niż tylko jedzeniem – są okazją do bliskości i wspólnego spędzania czasu. Jesienią, gdy robi się chłodniej i szybciej zapada zmrok, każdy z nas szuka małych powodów do radości. Dlatego nowa kampania Hochland wystartowała 3 października, w Światowy Dzień Uśmiechu — i nie jest to przypadek. W ubiegłym roku marka również celebrowała ten dzień, rozpoczynając kampanię wizerunkową. W tym roku Hochland prezentuje nową odsłonę komunikacji pod hasłem: „Hochland. To jest tost!”. Hasło kampanii nawiązuje do znanego claimu marki „To jest pyszne!” i w zwięzły sposób oddaje jej ideę: smak wpisany w DNA Hochland oraz tost jako idealny wybór dla serów marki.
Prosty przepis na uśmiech
„Ser w toście gra pierwszoplanową rolę – odpowiada za jego smak, konsystencję i przyjemną aksamitność. Bez rozpływającego, ciągnącego się sera trudno wyobrazić sobie idealnego tosta, a nasze produkty doskonale dopełniają każdą jego odsłonę. W kampanii stawiamy na apetyczność – obraz i dźwięk mówią więcej niż słowa, a specjalna adaptacja muzyki marki w formie slow wzmacnia efekt kulinarnej przyjemności.” – mówi Magdalena Cabaj, Kierownik marki Hochland.
Marka Hochland zaplanowała szeroką kampanię komunikacyjną. Na konsumentów czeka spot telewizyjny emitowany w październiku, w którym można zobaczyć kremowe sery Hochland w nowych, papierowych opakowaniach nadających się do recyklingu. Działania online obejmą Programmatic Video, formaty Display i Paid Social – zarówno wideo, jak i statyczne kreacje. W październiku materiały z kampanii można zobaczyć również na wybranych nośnikach Digital Out of Home w Warszawie i Poznaniu.
W kampanię zaangażowani będą także zasięgowi influencerzy lifestylowi i kulinarni, którzy udowodnią, że tosty mają wiele apetycznych odsłon, a wszystkie je łączy pyszny ser Hochland. Dla miłośników serowych, chrupiących tostów marka przygotowała niestandardową akcję offline oraz konkurs. Do zdobycia będzie wyjątkowy merch stworzony specjalnie na czas kampanii, a także limitowana figurka Tościa – bohatera marki na TikToku. W końcu „Hochland. To jest tost!”.
Spot telewizyjny:
https://www.youtube.com/watch?v=7meuZyUPt84 Idea i nadzór kreatywny – Agencja kreatywna Cukier
Produkcja – Creators Tribe Studio
Muzyka – Massive Music Warsaw
Zakup Mediów – Value Media
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe