HELIO STIXY – kompleksowe wsparcie sieci handlowych
Środa, 01 października 2025
Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży.
Silna obecność online
Kampania online została wzmocniona o dynamiczne spoty video, remarketing oraz treści personalizowane pod preferencje konsumentów. Stała komunikacja w social media eksponuje kluczowe cechy produktu: kształt frytek, poręczne opakowanie, polską markę oraz lokalną produkcję.
Influencer marketing
Do działań promocyjnych zaangażowano różnorodną grupę twórców – mikroinfluencerów dla autentyczności, makroinfluencerów dla zasięgu oraz ekspertów kulinarnych dla wiarygodności. Treści lifestyle’owe pokazują wszechstronne możliwości konsumpcji STIXY – w pracy, szkole, podróży czy podczas spotkań ze znajomymi. Popularnością cieszą się również testy i unboxingi produktu.
Wsparcie trade marketingowe
HELIO przygotowało dedykowane materiały POS wspierające rotację produktów na półce oraz wzmacniające wizerunek kategorii. Marka publikuje również materiały eksperckie.
Aktywności w punktach sprzedaży
Marka prowadzi samplingi i degustacje tematyczne, uczestniczy w targach i wydarzeniach branżowych, umożliwiając konsumentom bezpośrednie poznanie produktu, a partnerom biznesowym dodatkowe wsparcie sprzedażowe.
Obecność w mediach branżowych
Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku marki poprzez publikacje branżowe podkreśla eksperckość i wiarygodność HELIO na rynku FMCG.
Dodatkowe inicjatywy
Akcje konkursowe online angażują klientów, zwiększając zasięg komunikacji i lojalność wobec marki.– Naszym priorytetem jest realne wsparcie sieci handlowych poprzez działania, które przekładają się zarówno na sprzedaż, jak i rozpoznawalność produktu STIXY. Obserwujemy ogromne zainteresowanie konsumentów oraz bardzo pozytywne reakcje partnerów biznesowych – mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu marki HELIO.
Marka HELIO już teraz intensyfikuje przygotowania do kampanii świątecznej, okresu kluczowego dla branży FMCG. Dzięki konsekwentnym, wielokanałowym działaniom HELIO STIXY umacniają swoją pozycję na rynku, zapewniając partnerom pełne wsparcie w szczycie sprzedażowym.
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.