Kampanie i Promocje

Oreo odkrywa przyszłość z mocą AI i Michałem Sikorskim

Czwartek, 25 września 2025
Oreo startuje z innowacyjną kampanią, w której sztuczna inteligencja i aktor Michał Sikorski w zabawny, interaktywny sposób przepowiadają przyszłość konsumentom. Projekt obejmuje platformę opartą na AI, limitowaną edycję opakowań oraz szeroką komunikację w digitalu i punktach sprzedaży w całej Polsce, realizowaną od 22 września do 30 listopada 2025 roku przez Publicis Groupe.
Oreo startuje z nową kampanią w ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, która w zabawny i pełen luzu sposób nawiązuje do ulubionej rozrywki Polaków – przepowiadania przyszłości. 

Każdy z nas choć raz próbował odkryć, co go czeka – czy to lejąc wosk przez klucz, czytając horoskopy czy pytając kart tarota o najbliższe miesiące. Oreo proponuje zupełnie nową formę wglądu w przyszłość – wystarczy zadać pytanie na stronie www.zapytajoreo.pl, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron ciastka wskaże odpowiedź. 

Nowa kampania łączy moc sztucznej inteligencji – działającej w czasie rzeczywistym; oraz charyzmę aktora – Michała Sikorskiego, który wcielił sie w rolę tajemniczego przepowiadacza przyszłości używając do tego siły z kosmosu oraz ciastek Oreo. Efektem jest wyjątkowy projekt, w którym tradycyjna ciekawość dotycząca przyszłości spotyka się z odrobiną astralnego absurdu, by dostarczyć konsumentom pozytywnych i zabawnych doświadczeń.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować tę innowacyjną kampanię! Oreo od zawsze dostarcza ludziom radości i zabawy. Tym razem postanowiliśmy wykorzystać naturalne zamiłowanie Polaków do wróżb i horoskopów, tworząc nową, lekką formę przepowiadania przyszłości. Dzięki technologii AI i niezwykłej osobowości Michała Sikorskiego, możemy zaprosić konsumentów do świata pełnego humoru i dobrej energii” – mówi Magda Ściegienna, Brand Manager Oreo.

Kampania "Przekręć Oreo i poznaj przyszłość", zrealizowana przez agencje należące do Publicis Groupe, to zintegrowana aktywacja marketingowa. Obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W przestrzeni online sercem aktywacji jest interaktywna platforma zasilona technologią AI, która wspierana jest licznymi działaniami w digitalu: lokalnie wyprodukowanymi spotami wideo, komunikacją w mediach społecznościowych oraz kontekstową kampanią banerową w znanych tytułach online. Natomiast w sklepach już jest dostępna limitowana edycja opakowań Oreo 154g, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.

Za kompleksową koncepcję kreatywną, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Lion (Publicis Warsaw). Produkcja i postprodukcja to dzieło domu produkcyjnego Prodigious, a za landing page i model AI odpowiada dział Technology Publicis Groupe Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.

Kampania „Przekręć Oreo i poznaj przyszłość” to kolejny dowód na to, że marka Oreo nieustannie zaskakuje i zaprasza konsumentów do wspolnej zabawy.




Źródło: Mondelez 
Fot: mat. prasowe




tagi: Oreo , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Mondelez ,