Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu Stokrotki
Franczyza Stokrotki dynamicznie się rozwija. Co wyróżnia Państwa model współpracy na tle innych sieci obecnych na rynku spożywczym?
W naszym modelu franczyzowym stawiamy na elastyczność oraz partnerskie podejście do współpracy. Koncentrujemy się na wspólnym celu – efektywnym prowadzeniu sklepów, do których klienci chcą przychodzić na zakupy. Pomagamy franczyzobiorcom na każdym etapie – od analizy lokalizacji i projektu wnętrza, przez szkolenia, aż po codzienne wsparcie w zarządzaniu placówką. Wspieramy partnerów zarówno w aspektach biznesowych, jak i operacyjnych, związanych np. z zatowarowaniem czy marketingiem.
Franczyza Stokrotki łączy siłę dużej, ogólnopolskiej sieci – posiadającej blisko 1000 sklepów – z lokalnym charakterem placówek. Z sukcesem prowadzimy w całej Polsce sklepy własne, dzięki czemu mamy wiedzę, doświadczenie, narzędzia, którymi możemy dzielić się z partnerami, pomagając im w rozwoju biznesów. Jednocześnie jesteśmy otwarci na specyfikę poszczególnych lokalizacji i potrzeby ich mieszkańców, na które nasze sklepy mają odpowiadać.
Jak franczyzobiorcy Stokrotki mogą odpowiadać na rosnące koszty i wrażliwość cenową klientów, wykorzystując siłę sieci?
Franczyzobiorcy Stokrotki korzystają z potencjału całej naszej sieci. Dzięki centralnie negocjowanym warunkom handlowym, atrakcyjnym promocjom, programowi lojalnościowemu i akcjom specjalnym mogą oni skutecznie odpowiadać na oczekiwania klientów i zwiększać konkurencyjność swoich placówek.
Z drugiej strony dzielimy się z partnerami kompetencjami i narzędziami wspierającymi optymalizację kosztów operacyjnych. Analizujemy również lokalne uwarunkowania, które wpływają na potencjał sklepów, i pomagamy dostosować ofertę do specyfiki danego rynku – tak, by franczyzobiorcy mogli w pełni wykorzystać możliwości swojego biznesu.
Działając razem, możemy skuteczniej reagować także na inne wyzwania rynkowe. Współpraca i siła negocjacyjna sieci są istotne, np. podczas przygotowań do wdrożenia systemu kaucyjnego.
Jakie są Państwa strategiczne cele dotyczące rozwoju sieci franczyzowej w najbliższych latach?
Ważna jest dla nas intensyfikacja rozwoju tego formatu. Mamy sprawdzony i korzystny model franczyzy, który odpowiada zarówno na potrzeby partnerów biznesowych, jak i konsumentów. Każdą nową lokalizację dokładnie analizujemy, biorąc pod uwagę jej potencjał, konkurencję czy wygodę klientów. Naszym celem jest dynamiczny wzrost sieci w całej Polsce i budowa stabilnej, silnej struktury, w której każdy partner ma realne wsparcie w prowadzeniu konkurencyjnego biznesu.
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.