Herbapol-Lublin swoją renomę zbudował na wiedzy i doświadczeniu w zakresie ziół i owoców. To właśnie one sprawiły, że marka jest uznawana za eksperta w tej dziedzinie. Firma, korzystając ze swej bogatej tradycji, jednocześnie pozostaje blisko współczesnego, młodego konsumenta i jego potrzeb. Zmieniające się trendy, rosnące zainteresowanie naturalnymi składnikami czy poszukiwanie prostych sposobów na codzienny kontakt z naturą – to wszystko znajduje odzwierciedlenie zarówno w ofercie marki, jaki i w stylu komunikacji z konsumentami.
Spot emitowany w ramach kampanii w dynamicznym i inspirującym stylu przedstawia naturę jako źródło składników, z których powstają owocowe herbatki Herbaciany Ogród. To produkty, które towarzyszą konsumentom w codziennych chwilach, zarówno tych pełnych aktywności, jak i w momentach relaksu.
– Herbapol zawsze był blisko natury, bo to ona jest sercem naszych produktów – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Cieszymy się, że naturalne składniki, z których powstają nasze owocowe herbatki, tak doskonale wpisują się w aktualne trendy konsumenckie i potrzeby młodych ludzi. Nasza kampania to nie tylko inspiracja, by być blisko natury na co dzień. To także kolejny krok w budowaniu relacji z konsumentami, opartej na wspólnych wartościach: zaufaniu, autentyczności i zamiłowaniu do przyrody.
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.
Spot z kampanii herbatek owocowych „Herbapol. We współpracy z naturą.” można obejrzeć tutaj: https://
www.youtube.com/watch?v=2Nx88sIFTN8.
Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe