Z rynku FMCG

Grześki i Oranżada Hellena partnerami finału akcji „Moda na recykling”

Poniedziałek, 08 września 2025
Grześki i Oranżada Hellena zostały partnerami finału 6. edycji projektu edukacyjnego Europejskiej Platformy Recyklingu #modanarecykling, który 3 września odbył się w warszawskim Domu Kultury Świt.
Podczas wydarzenia gwiazdy sceny i ekranu zaprezentowały na wybiegu kreacje wykonane z elektroodpadów i materiałów opakowaniowych. Uczniowie szkół zaangażowanych w projekt także przedstawili swoje recyklingowe projekty. Stylizacje zachwyciły publiczność oryginalnymi formami, udowadniając, że moda może inspirować do dbania o środowisko. Finał poprowadziła Dorota Gardias.

Spotkaniu towarzyszył słodki akcent w postaci batonów Grześki Peanut Butter oraz degustacja Oranżady Hellena w szklanych butelkach.

Colian reprezentowali:

• Aleksandra Prusiewicz – Junior Brand Manager w obszarze marki Oranżada Hellena,
• Kamil Wójcik – Brand Manager marki Grześki,
• Joanna Kąkol – Rzecznik Prasowy Colian.



Źródło: Colian
Fot: mat. prasowe




tagi: Grześki , Oranżada Hellena , Moda na recykling , Colian , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,