Z rynku FMCG

ALDI debiutuje w kolejnej miejscowości

Poniedziałek, 08 września 2025
10 września swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep ALDI w Zamościu. Placówka zlokalizowana przy ulicy Legionów 2 będzie już 16. placówką sieci w województwie lubelskim i 382. w skali całego kraju. Na klientów w dniu otwarcia czekają dodatkowe atrakcje i promocje.
W dniu otwarcia nowej placówki w Zamościu klienci będą mogli skorzystać m.in. ze specjalnych promocji na produkty marek własnych oraz degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy. 

– W ALDI już od kilku lat bardzo mocno stawiamy na ekspansję i rozwój sieci placówek. Nie tylko rozwijamy się w tych lokalizacjach, gdzie szyld ALDI jest już dobrze znany, zaznaczamy naszą obecność również w całkowicie nowych miejscowościach. Dzięki temu już wkrótce przekroczymy liczbę 400 sklepów w całej Polsce. Zaledwie tydzień temu mieliśmy przyjemność ogłosić nasz debiut w Radzyniu Podlaskim w województwie lubelskim, teraz do tej listy dołącza również Zamość. Wierzymy, że nasz najnowszy sklep spotka się z pozytywnym odbiorem, a klienci szybko przekonają się, że ALDI to doskonałe miejsce na codzienne zakupy, w którym wysoka jakość produktów łączy się z atrakcyjną ceną - mówi Rafał Tomaszewski, Kierownik Sprzedaży ALDI Polska.

Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1500 m2. Sklep został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnicę do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking.

Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany. Sklep otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.





Źródło: System Effecto





tagi: ALDI , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,