Kampanie i Promocje

Coccolino startuje z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania

Środa, 03 września 2025
Marka Coccolino, o ugruntowanej pozycji w kategorii płynów do płukania i innowator w obszarze zapachowych dodatków do prania, rozpoczyna nową odsłonę komunikacji pod hasłem „Znajdź swój duet Coccolino”. Celem kampanii jest zbudowanie percepcji synergii produktów – tylko duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir pozwala uzyskać aż 10-krotnie więcej zapachu i efekt niezwykłej miękkości.
Najlepsze efekty powstają, gdy gra się w duecie!

Coccolino prezentuje płyny do płukania, które zapewniają wyjątkową miękkość i trwałą świeżość ubrań. W połączeniu z Coccolino Perfume Elixir — skoncentrowanym dodatkiem zapachowym dostępnym w trzech unikalnych wariantach: Heavenly Fresh, First Blooms oraz Summer Bouquet — pranie pachnie aż 10 razy intensywniej do prania, w którym użyto tylko detergentu! Żelowa, w 93% biodegradowalna formuła eliksiru rozpuszcza się nawet w niskich temperaturach, nie pozostawiając plam ani osadów.

Płyny z serii fresh & soft i eliksiry Coccolino używane w duecie tworzą doskonały zestaw, który nadaje ubraniom nie tylko niezrównaną miękkość, lecz także utrzymujący się do 100 dni intensywny zapach. Konsumenci poczują, jak ubrania otulają ich subtelnym, ale jednocześnie trwałym aromatem, który będzie towarzyszył im codziennie. Mogą oni miksować płyny oraz perfumy dowolnie, by znaleźć swój ulubiony duet Coccolino! 

Multisensoryczne doznania w kampanii „Znajdź swój duet Coccolino”

Kampanii „Znajdź swój duet Coccolino” towarzyszą niestandardowe działania, których celem jest dostarczenie user experience na każdym etapie projektu. Dlatego marka zaprasza swoich konsumentów do świata pachnących przyjemności — zarówno online, jak i offline! 
  • Sampling w paczkomatach InPost - już teraz w przestrzeniach miejskich zobaczyć można obrandowane paczkomaty InPost, a w ich skrytkach konsumenci będą znajdować próbki duetów płynów i perfum Coccolino.
  • Akcje ambientowe – w wybranych lokalizacjach w Warszawie i Krakowie konsumenci będą mogli osobiście spotkać misia Coccolino, który będzie wręczał próbki produktów Coccolino.
  • Event - 6 września Coccolino wraz z Melt Museum zaprasza na unikalną, immersyjną wystawę! Będzie to multisensoryczne, pełne emocji doświadczenie zapachu, dotyku i koloru. Wydarzenie jest otwarte dla konsumentów – aby wziąć w nim udział, wystarczy pobrać bezpłatną wejściówkę na https://meltmuseum.com/coccolino/  
  • Aktywacja z influencerami - twórcy będą odkrywać swoje ulubione duety Coccolino, nawiązując do magii duetu i trendu mikroprzyjemności oraz zachęcając swoją społeczność do dowolnego miksowania płynów i perfum w poszukiwaniu ulubionego zapachu.
Coccolino redefiniuje postrzeganie prania – od codziennej rutyny do wyjątkowego rytuału. Konsumenci szukają dziś mikroradości i sensorycznych doznań. Marka odpowiada na ten trend, dając WIĘCEJ na każdym etapie kontaktu z produktem: więcej zapachu, więcej przyjemności, więcej wspomnień. Za koncept kampanii oraz działania eventowe, OOH i aktywację z influencerami odpowiada agencja Yellowcups. Towarzyszy im kampania mediowa w digitalu realizowana przez Mindshare.




Źródło:yellow cups
Fot: mat. prasowe




tagi: Coccolino , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,