Wiadomości

Superbrands dla CEDC

Środa, 01 września 2010
Międzynarodowa organizacja Superbrands uznała marki: BOLS, Żubrówka, Campari i Remy Martin za jedne z najsilniejszych w Polsce. Tak duża liczba wyróżnień jest rekordem wśród wszystkich firm alkoholowych działających na naszym rynku.

Przyznane tytuły świadczą o rozpoznawalności i wysokiej reputacji, jaką cieszą się wśród Polaków wyróżnione marki z oferty CEDC. Badania przeprowadzone przez organizację Superbrands pokazują, że marki uhonorowane tym tytułem uznawane są za znakomite pod względem jakości i chętniej kupowane .

BOLS, Żubrówka, Campari i Remy Martin poddane zostały ocenie komisji wraz z prawie 1600 innymi markami. Jedynie około 13% z nich uhonorowanych zostało tytułami Superbrands. Wyróżnienie w tej grupie aż 4 marek alkoholowych związanych z jedną firmą stanowi prawdziwy sukces marketerów z CEDC.

„Tytuły Superbrands są dla nas niezwykle cenne, ponieważ, jak pokazują badania , konsumenci odbierają markę odznaczoną tytułem Superbrand jako godną zaufania i lepszą od innych w tej samej kategorii. W branży alkoholowej jest to niewątpliwy atut i potwierdzenie jakości naszych produktów oraz pracy, którą wkładamy w opracowanie i realizację ich strategii marketingowych" - mówi Joanna Bujarska-Ciszek, Dyrektor Marketingu Grupy CEDC.

Według The Superbrands Ltd. „Superbrand - to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".

Superbrand to marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję. Superbrand daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

(Monika Dawiec)

tagi: CEDC ,