Kategorie produktów

PSH Lewiatan wprowadził nową linię produktów marki własnej „Wyborne wędliny”

Piątek, 22 sierpnia 2025 HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
W czerwcu Polska Sieć Handlowa Lewiatan wprowadziła na rynek nową linię produktów marki własnej: „Wyborne wędliny”.
Wysokiej jakości pakowane produkty wędliniarskie, dostępne w przystępnej cenie, są poszukiwanym asortymentem i cieszą się rosnącym zainteresowaniem konsumentów. W ofercie sieci znajdują się cztery produkty: frankfurterki, parówki z szynki, kiełbasa śląska oraz filet z indyka. Wszystkie charakteryzuje dobry skład i konkurencyjne ceny do rozpoznawalnych marek. „»Wyborne wędliny« to linia produktów stworzona z myślą o najbardziej wymagających smakoszach. To nie tylko atrakcyjna cena, ale przede wszystkim gwarancja doskonałego smaku i wysokiej jakości.

Każdy produkt z tej serii powstaje z dbałością o detale, co przekłada się na wyjątkowe doznania kulinarne. Wędliny są już dostępne w sieci sklepów Lewiatan jako część oferty marki własnej, sygnowanej jej logo” – podkreśla Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. W minionym roku, opierając się na wynikach badań, obserwacjach oraz analizie trendów i potrzeb konsumentów, do asortymentu marki własnej wprowadzono 48 nowości. Jeszcze w tym roku planowane jest dalsze rozszerzenie asortymentu marki własnej o produkty nabiałowe, co umocni pozycję Lewiatana jako dostawcy kompleksowej oferty private label, odpowiadającej na potrzeby współczesnego konsumenta.



tagi: PSH Lewiatan , Wyborne wędliny , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,