Kampanie i Promocje

Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERO

Piątek, 22 sierpnia 2025 HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
Po udanym starcie kampanii promującej Mokate Cappuccino ZERO marka Mokate intensyfikuje działania komunikacyjne.
Od września do grudnia zaplanowano kolejny flight ogólnopolskiej kampanii, obejmujący telewizję, radio oraz kanały digital. Mokate Cappuccino ZERO, dostępne w czterech wariantach smakowych, szybko zyskało uznanie konsumentów, zwłaszcza młodszych grup wiekowych, w tym gen Z. Produkt łączy pyszny, autentyczny smak z nowoczesną formułą – bez dodatku cukru i z dodatkiem błonnika – zaspokajając rosnące zapotrzebowanie na zdrowsze alternatywy w codziennej diecie. „Mokate Cappuccino ZERO to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Z dumą obserwujemy, jak nowy produkt znajduje swoje miejsce na rynku i przyciąga nowych odbiorców. Kontynuacja kampanii to dla nas naturalny krok w kierunku dalszego budowania świadomości tej linii i umacniania pozycji marki jako lidera innowacji w segmencie napojów instant” – komentuje dr Adam Mokrysz, CEO Grupy MOKATE. Kampania Cappuccino ZERO jest także ważnym elementem obchodów 35-lecia istnienia firmy Mokate i jednocześnie potwierdzeniem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju portfolio zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Więcej na: www.mokate.com.

PLAKAT_Capp_ZERO.jpg




tagi: Mokate , kampania , Cappuccino ZERO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,