Dokładnie 1 sierpnia ubiegłego roku w sklepach Chaty Polskiej pojawiły się skarbonki oznaczone logo Chaty Polskiej oraz Fundacji „Mam Marzenie". Zbiórki pieniędzy były też organizowane przy okazji otwarć nowych sklepów sieci.
Zebrane fundusze na bieżąco przekazywano Fundacji, dzięki czemu w ciągu roku kilkanaście dzieci miało okazję zrealizować swoje marzenia. 9-letnia Klaudia była w Londynie na koncercie Hannah Montana, 16-letnia Sylwia otrzymała profesjonalny sprzęt fotograficzny, 8-letnia Martynka zagrała swój pierwszy koncert na wymarzonym keyboardzie, a Michał i Krzyś mieli okazję odwiedzić grób Jana Pawła II.
Marzeń, które udało się spełnić w ciągu roku było znacznie więcej, dlatego Chata Polska poprzez specjalne plakaty wywieszone na witrynach sklepów dziękuje swoim klientom za hojność. Zdaniem Dyrektora Marketingu sieci Marcina Fijoła, organizowane przez Chatę Polską akcje to coś znacznie więcej, niż pieniądze na sprzęt, wycieczkę, czy spotkanie z gwiazdą. To przede wszystkim chwila zapomnienia o ciężkiej chorobie, która często daje nadzieję i siłę do dalszej walki z chorobą czy długotrwałego leczenia.
Współpraca Chaty Polskiej z Fundacją „Mam Marzenie" to nie jedyna forma aktywności prospołecznej. Chata Polska angażuje się również w inne projekty o zasięgu lokalnym jak akcje poboru krwi czy badanie wzroku dzieci, jak również ogólnopolskim jak ochrona polskich lasów, wsparcie programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej czy wsparcie ofiar tegorocznej powodzi.
(Monika Dawiec)
tagi: Chata Polska ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...