Otulające zapachy, kojące formuły i pielęgnacja zmysłów – marka Luksja konsekwentnie rozwija swoją ofertę w duchu „well-being”. Magdalena Łukowicz – Brand Manager marki Luksja z firmy Sarantis Polska – zdradza, jakie trendy kształtują rynek produktów do mycia, co wyróżnia nową linię Aroma Senses i czego możemy spodziewać się jesienią.
Jakie obecnie trendy dominują na rynku mydeł oraz płynów do kąpieli? Czego oczekują konsumenci od tej kategorii produktów?
Produkty do mycia rąk i ciała stanowią podstawę i pierwszy krok każdej pielęgnacji. Nowoczesne formuły powstają z poszanowaniem naturalnego pH skóry, oferują pielęgnujące właściwości. Kategoria produktów oczyszczających często korzysta z trendu implementowania składników aktywnych znanych z kosmetyków do pielęgnacji twarzy, wzmacniając lub rozszerzając ich działanie.
Drugi, warty wskazania trend, kryje się pod pojęciem „wellness”. Wraz z nim wykraczamy poza czysto funkcjonalne podejście do produktów i wkraczamy w świat dbałości o zmysły oraz dobre samopoczucie. Znaczenia nabierają zapach, konsystencja i kolor.
Marka Luksja troszczy się o konsumentów i ich rodziny, zapewniając skuteczną higienę rąk i ciała każdego dnia. Nasze formuły wzbogacamy o nawilżające i kojące składniki aktywne, które pielęgnują skórę podczas oczyszczania i chronią ją przed przesuszeniem. Aksamitne konsystencje oraz starannie skomponowane i wyselekcjonowane zapachy pozwalają pielęgnować skórę i – zgodnie z przesłaniem marki – dobre emocje.
Jak w te trendy wpisuje się linia Aroma Senses marki Luksja? Proszę opowiedzieć więcej o tej nowości.
Nowa seria Luksja Aroma Senses odwołuje się do koncepcji well-being – dążenia do dobrego samopoczucia, szukania równowagi i harmonii, rozpieszczania ciała i zmysłów. Wraz z trendem wellness postrzegamy łazienkę jako osobistą oazę, spersonalizowane sanktuarium – przestrzeń, w której odzyskujemy spokój, doznajemy odpoczynku, odnowy i regeneracji.
Do osiągnięcia oczekiwanego dobrostanu przyczyniają się nowe, pielęgnujące formuły Luksji, które doskonale oczyszczają i odnawiają skórę, a jednocześnie działają na zmysły, dzięki rozpieszczającym zapachom. Naszą zapachową inspiracją stał się bogaty świat aromaterapii. Stworzyliśmy trzy rytuały pielęgnacyjne, które doskonale wkomponowują się w codzienność konsumentów.
Zapach staje się narzędziem budowania nastroju i pożądanego stanu emocjonalnego.
Pierwsza linia – Deeply Relaxing – oferuje spokój, relaks i wyciszenie. Łączy nuty zapachowe lawendy, drzewa sandałowego i fasolki tonka. Portfolio składa się z: mydła w płynie z nawilżającymi składnikami (butelka 500 ml, zapas 900 ml), a także mydła w kostce z wygładzającymi kwiatami lawendy, przeznaczonego do oczyszczania rąk i całego ciała.
Druga linia – Purely Energizing – to świeżość, radość i witalność. Cytrusy, orzeźwiająca mięta oraz kwiaty jaśminu i pomarańczy wibrują energią, tworząc pobudzający aromat. W ofercie dostępne jest: glicerynowe mydło w kostce z kwiatami jaśminu, doskonałe do kompleksowego mycia rąk i ciała oraz pielęgnujące mydło w płynie o pojemności 500 ml (butelka) i 900 ml (zapas).
Trzecia linia – Mind Balancing – zapewnia ukojenie, pozwala na refleksję i skupienie. Bogaty, głęboki aromat tworzą akordy kawy i kakao, szczypta goździków oraz drzewo sandałowe i gwajakowe. Ten wyjątkowy zapach znajduje się w mydle w płynie z nawilżającymi i kojącymi składnikami (zapas 900 ml) oraz mydle w kostce z wygładzającymi drobinkami kawy.
Czym zaskoczy marka jesienią? Czy pojawią się kolejne nowości? Jakie wsparcie będzie towarzyszyło działaniom marki?
Okres jesienno-zimowy to czas na wzbogacanie łazienkowych szafek o otulające produkty pielęgnacyjne. Konsumenci sięgają wtedy po odżywcze kosmetyki o ciepłych, kojących aromatach. Marka Luksja wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując w tym czasie sezonowe produkty. Chętni na wyjątkowe kąpiele w gęstej, puszystej pianie mogą sięgnąć po kremowe płyny o zapachu ciepłej wanilii czy słonego karmelu. To wyśmienity sposób na odprężenie ciała oraz odnalezienie równowagi i wytchnienia po intensywnym dniu wypełnionym obowiązkami. Do oferty dołączą nowe mydła do rąk o nawilżających formułach i bogatych nutach zapachowych, wprowadzających atmosferę przytulności i błogości.
W promowaniu nowych produktów korzystamy z aktywacji zorientowanych na budowanie zasięgów, prowadzonych w digitalowym środowisku, oraz z marketingu testowania i rekomendacji.
Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek