Żywiec Zdrój Mocny Gaz z nową odsłoną kampanii promującej orzeźwienie bez słodzenia
Piątek, 25 lipca 2025
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie z unowocześnionymi materiałami komunikacyjnymi, stawiając jeszcze mocniej na główny benefit produktu – intensywne orzeźwienie bez słodzenia. To już kolejny rok z rzędu, w którym marka wykorzystuje platformę „Moc orzeźwienia, zero słodzenia”. Konsekwentna komunikacja zaowocowała dotychczas już dwoma nagrodami Effie, co potwierdza jej skuteczność i przełożenie na wyniki biznesowe.
Siła w konsekwencji
Marka w czwartym roku działań komunikacyjnych jeszcze mocniej stawia na orzeźwienie – zarówno w aspekcie komunikacyjnym jak i graficznym.
„Od kilku lat konsekwentnie budujemy naszą platformę komunikacyjną wokół jednego przekazu: Moc orzeźwienia, zero słodzenia. To spójne podejście nie tylko wzmacnia naszą markę, ale również skutecznie przekonuje coraz większą rzeszę konsumentów, że letnie orzeźwienie jest możliwe bez słodkich napojów gazowanych. Dodatkowo, dzięki kultowemu nawiązaniu do ‘Kilera’, skutecznie angażujemy zarówno młodszych, jak i starszych odbiorców, budując silną więź z marką” – mówi Magdalena Rajca-Siarkowska, Head of Marketing Żywiec Zdrój (grupa spółek DANONE).
Kampania „Moc orzeźwienia. Zero słodzenia” już dwukrotnie zdobyła brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Effie w kategorii napojów bezalkoholowych: w 2023 i 2024 roku. Jury podkreśliło spójność przekazu, efektywność działań marketingowych oraz długofalowe budowanie wizerunku marki. · Effie 2023 · Effie 2024
Odświeżona forma, ten sam cel
W świecie dynamicznie zmieniających się platform digitalowych i rosnącej konkurencji o uwagę odbiorców, marki mają tylko chwilę, by zostać zauważone. Dlatego Żywiec Zdrój Mocny Gaz odświeżył całą identyfikację kampanii – dostosowując ją do współczesnych formatów i sposobów konsumpcji treści. Nowe materiały promocyjne są wizualnie atrakcyjniejsze, silniej eksponują produkt i orzeźwienie, a jednocześnie pozostają w pełni spójne z głównym przekazem kampanii. Marka dostosowuje się do szybko zmieniających się trendów w mediach społecznościowych, które są naturalnym środowiskiem odbiorców.
„Naszym zadaniem było odświeżenie platformy Mocnego Gazu. Przy tak dobrze performującej i rozpoznawanej komunikacji, jedyne czego potrzebowaliśmy to jej orzeźwienia. Dodaliśmy nowe digitalowe bąbelki i mocne, wybijające się z zamętu wizualne komunikaty. I bez dodatkowego słodzenia, skupiliśmy się na podbijaniu głównego przekazu”. mówi - Adam Samsel, Strategy Director w Havas Warsaw
Orzeźwienie w nowym formacie
Kampania „Moc orzeźwienia. Zero słodzenia” obejmuje działania w telewizji, digital oraz social media. Zaplanowane zostały także działania influencerskie, gdzie kluczową rolę ogrywa Cezary Pazura, który jako Kiler Napojów Słodzonych w humorystyczny sposób pokazuje sposoby na prawdziwe orzeźwienie. W tym roku dołączyła do niego Agnieszka Dygant, wspólnie tworząc duet, który z lekkością rozprawia się ze słodzonymi nawykami.
Letnie działania marki dopełnia obecność jako jednego z głównych partnerów XIII edycji Kina na Leżakach – ogólnopolskiego cyklu filmowych wydarzeń plenerowych, budujących pozytywne skojarzenia z orzeźwieniem w przyjemnym, wakacyjnym kontekście.
Za odświeżenie materiałów była odpowiedzialna agencja Havas Warsaw i dom produkcyjny GoodFellas (postprodukcja BadiBadi). Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom. Za część influencerską odpowiadała agencja Lettly. Zapraszamy do obejrzenia reklamy, która w pełni oddaje orzeźwiający charakter Żywiec Zdrój Mocny Gaz : https://www.youtube.com/watch?v=ADMRBgzujp8
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.