Z rynku FMCG

Rockowa Wyspa Lidla nabiera mocy! Ekipa już gotowa na Pol’and’Rock

Piątek, 25 lipca 2025
Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata – Pol’and’Rock Festival na lądowisku Czaplinek-Broczyno. Jak co roku, Rockowa Wyspa Lidla, będzie nie tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim przestrzenią pełną dobrej energii, uśmiechu i wspólnej zabawy. Tym, co naprawdę wyróżnia ten projekt, są ludzie – festiwalowa załoga Lidl Polska. To oni z pasją i zaangażowaniem tworzą wyjątkową atmosferę tego miejsca.
W tym roku Rockową Wyspę Lidla współtworzyć będzie prawie 200 pracowniczek i pracowników Lidl Polska z całego kraju. Osoby z Tarnowa czy Gliwic pokonają setki kilometrów, by uczestniczyć w tym niezwykłym wydarzeniu. Są też tacy, którzy do Czaplinka mają znacznie bliżej – jak choćby pracownicy sklepów w Stargardzie, oddalonym o kilkadziesiąt kilometrów od festiwalowego terenu. Dla wielu z nich to nie tylko logistyczna podróż, ale także emocjonalna przygoda – bo Pol’and’Rock Festival to coś więcej niż praca – to klimat, ludzie i wspomnienia.

Ekipa Rockowej Wyspy Lidla to zespół o bardzo zróżnicowanym doświadczeniu – zarówno zawodowych, jak i festiwalowych. Największą część załogi stanowią osoby pracujące na co dzień w sklepach sieci Lidl Polska, ale w zespole są też przedstawiciele centrów dystrybucji i centrali. Najkrótszy staż pracy w Lidlu wśród tegorocznych członków festiwalowej ekipy wynosi zaledwie kilka miesięcy, najdłuższy to ponad 23 lata! To pokazuje jak różnorodna jest ta grupa – od świeżo zatrudnionych entuzjastów, po wieloletnich, doświadczonych pracowników.

Równie fascynująco przedstawia się ich historia związana z samym festiwalem. W tym roku połowa lidlowej załogi pierwszy raz weźmie udział w Pol’and’Rock jako członkowie ekipy Rockowej Wyspy. Ale są też prawdziwi weterani – kilka osób może się pochwalić nawet sześcioma, siedmioma czy dziesięcioma pobytami na Festiwalu! Bo do Rockowej Wyspy wraca się z dumą i radością.

To właśnie dzięki nim możliwe będzie funkcjonowanie Rockowej Wyspy Lidla na Pol’and’Rock Festival całodobowo! Sklep otworzy się we wtorek, 29 lipca, o 12:00 i będzie działał nieprzerwanie do niedzieli, 3 sierpnia, do 12.00. Ponownie stanie w znanym miejscu tuż przy polu namiotowym, w bezpośrednim sąsiedztwie Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. W całodobowym sklepie dostępny będzie szeroki wybór produktów – od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez napoje, przekąski aż po artykuły przemysłowe. Na miejscu nie zabraknie też strefy chilloutu z leżakami.

Nowością w tym roku będą butelkomaty – za każdą oddaną plastikową butelkę (do 3 l) i metalową puszkę (do 1 l) można otrzymać kupon rabatowy o wartości 10 gr do wykorzystania w sklepie. To prosty, ale ważny gest troski o planetę – bo dobra zabawa i odpowiedzialność mogą iść w parze.

Lidl Polska wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy od 16 lat – to partnerstwo oparte na wspólnych wartościach, solidarności i trosce o innych. Dzięki zaangażowaniu klientów i pracowników, sieć przekazała już ponad 54 miliony złotych na cele Fundacji. Celem 33. Finału WOŚP było wsparcie onkologii i hematologii dziecięcej. Zbiórki odbyły się we wszystkich sklepach Lidl Polska. Sieć wprowadziła też do swojej oferty specjalne gadżety z serduszkiem, a cały zysk ze sprzedaży trafił na ten szczytny cel. W poprzednich latach pomoc kierowana była m.in. do pacjentów zmagających się z sepsą, a także dla seniorów – by zapewnić im godną opiekę i lepszy dostęp do leczenia. Udział Lidl Polska w Pol’and’Rock Festival to naturalna kontynuacja tej współpracy. Bycie częścią festiwalu to coś więcej niż tylko obecność – to współtworzenie atmosfery radości i dzielenia się tym co dobre.





Źródło: Komunikacja Plus
Fot:mat. prasowe





tagi: Lidl , Pol’and’Rock , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,