Marka podkreśla, że każdy wariant pianek Ptasie Mleczko® świetnie sprawdzi się jako chłodny deser, jednak specjalnie na lato przygotowała dwa limitowane smaki: Mascarpone z Malinami oraz Jagodowy Shake.
W letniej kampanii tych produktów E.Wedel po raz pierwszy skorzystał z targetowania pogodowego, zrealizowanego przez YOC Poland. Mechanika kampanii polega na tym, że podczas gorszej pogody odbiorcom wyświetlają się standardowe kreacje z klasycznymi wersjami pianek Ptasie Mleczko®, a po „starciu” ekranu (dzięki specjalnemu mechanizmowi Wipe Away) pojawia się informacja o nowych smakach, które również można jeść zmrożone, natomiast podczas lepszej pogody wyświetla się ekran wyglądający jak pokryty szronem, a po jego „starciu” pojawia się kreacja przedstawiająca nowe letnie smaki.
Niestandardowa akcja zrealizowana przez YOC Poland jest częścią kampanii reklamowej limitowanej letniej edycji pianek Ptasie Mleczko® trwającej od maja do września 2025 roku i obejmującej również działania w kanałach: telewizja, outdoor, digital, social media oraz promocje z udziałem influencerów. Jest skierowana do różnych grup odbiorców, w tym również do przedstawicieli Generacji Z.
YOC to firma technologiczna działającą na rynku reklamy digital. Łącząc swoją platformę transakcyjną VIS.X® z wysokoefektywnymi formatami reklamowymi, firma zapewnia optymalne działania reklamowe dla reklamodawców, wydawców i użytkowników internetu. Korzystając z rozwiązań YOC, reklamodawcy są w stanie zwiększyć świadomość swoich marek w połączeniu z zasobami reklamowymi o wysokiej wartości. Jako pionier reklamy mobilnej, YOC działa na rynku od 2001 roku, a od 2009 roku jest notowana w Prime Standard na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie. Firma ma biura w Niemczech (Berlin, Düsseldorf i Hamburg), Austrii (Wiedeń), Szwajcarii (Zurych), Polsce (Warszawa), Finlandii (Helsinki) i Szwecji (Sztokholm).
https://yoc.com/ Źródło:
Fot:mat. prasowe