Do grona nowych najemców Centrum Handlowego Piast reprezentujących marki odzieżowe dołączyli ponadto powracający do Szczecina Cubus (ponad 660 mkw.), Cropp Town (250 mkw.) i House (240 mkw.). W centrum znajdzie się również duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Będzie to jedyny punkt sprzedaży tej marki na północy Polski. W rozbudowanym centrum będzie można także nabyć coś dla domu w salonie Home&You z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz.
Nowe sklepy to nie koniec zmian. Rozbudowana zostanie również oferta gastronomiczna, zjeść będzie można na przykład w nowym lokalu Burger Kinga. Właściciel Piasta przygotowuje także inne niespodzianki, do których należy między innymi zmiana dotychczasowej nazwy centrum.
Jak zapowiadają przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, w najbliższym czasie poznamy wizualizacje nowego obiektu. Już teraz wiadomo, że projekt zakłada nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie.
W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców - Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD (ponad 5 500 mkw.), salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort (ponad 1 500 mkw.) oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 mkw.
Rozpoczęta w maju br. przebudowa zakończy się w listopadzie i pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego Piast - ok. 25 500 mkw. zwiększy się do ponad 28 000 mkw.
CH Piast jest jednym z pierwszych centrów handlowych w Szczecinie. Powstało blisko 10 lat temu. Co roku robi w nim zakupy blisko 4 mln osób.
(Maja Święcka)
tagi: Piast ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...