Z rynku FMCG

Słodka Polska na zgrupowaniu w Rogoźnie

Środa, 23 lipca 2025
Firma Hochland Polska od lat wspiera projekt Słodka Polska, czyli reprezentację Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. W minionym tygodniu młodzi piłkarze uczestniczyli w kolejnym zgrupowaniu – tym razem w Rogoźnie.
Na cukrzycę, jedną z tzw. chorób cywilizacyjnych, choruje ponad 425 milionów osób na całym świecie. W Polsce są to ponad 3  miliony ludzi w każdym wieku, a wśród nich są zawodnicy Słodkiej Polski, czyli reprezentacji Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Codziennie walcząc o zdrowie, na każdym kroku pokazują, że cukrzyca nie stanowi przeszkody w uprawiania sportu na najwyższym poziomie. Wspólne aktywne spędzanie czasu i  gra „w nogę” jest dla nich sposobem, aby na chwilę zapomnieć o chorobie i jednocześnie spełniać marzenia. W rywalizacji na boisku Słodka Polska stoi na równi z czołowymi zdrowymi drużynami z Polski i Europy, w czym niewątpliwie pomagają stałe treningi i regularne zgrupowania. Celem tego ostatniego, w Rogoźnie, były: integracja drużyn U12/13, U14/15 i U17/18, intensywne szkolenie techniczno-taktyczne oraz rozmowy i edukacja o zarządzaniu cukrzycą podczas treningów. W  zgrupowaniu wzięło udział w sumie 58 zawodników. Gościem specjalnym na pierwszym treningu był Trener Młodzieżowej Reprezentacji Polski U16 –Rafał Lasocki, który przekazał zawodnikom Słodkiej Polski mnóstwo cennych wskazówek. 

- Zgrupowanie w Rogoźnie miało pokazać młodym zawodnikom, że cukrzyca to nie przeszkoda w realizowaniu swoich pasji. Cieszymy się, że Słodka Polska spełnia ich marzenia i jesteśmy dumni, że możemy w tym pomagać – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Więcej informacji o drużynie Słodka Polska można znaleźć na stronie: https://www.slodkapolska.eu/.



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe



tagi: Słodka Polska , Hochland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,