Zgodnie z podpisaną właśnie umową Warka, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski, będzie wspierała polską kadrę w czasie przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej organizowanej w Polsce - EURO 2012 oraz w trakcie eliminacji do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w 2014 r. w Brazylii.
Umowa, która została podpisana ze spółką Sportfive - wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej w zakresie praw sponsorskich i marketingowych - obejmuje obecność reklamową Warki na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów Reprezentacji Polski oraz na boiskach treningowych. Logo sponsora będzie także obecne na meczach Reprezentacji Polski U-21. Na podstawie tej samej umowy Warka zobowiązała się do wspierania rozgrywek Pucharu Polski, zostając Oficjalnym Sponsorem Pucharu Polski. Warka ma również prawo do wykorzystywania logo Reprezentacji Polski i jej wizerunku w swojej komunikacji marketingowej.
"Oblicze polskiej piłki zmienia się na lepsze. Wystarczy spojrzeć na nowe stadiony w Warszawie i w Poznaniu oraz te powstające w wielu miastach Polski. To nowa jakość, doskonałe warunki do oglądania widowisk sportowych. Inwestujemy w polską piłkę konsekwentnie od wielu lat. Fakt sponsorowania Reprezentacji Polski jest dowodem, że mocno wierzymy w możliwości polskich piłkarzy i chcemy ich aktywnie wspierać. Już za niecałe dwa lata będziemy mieli szansę na własne oczy przekonać się, dokąd te zmiany nas zaprowadzą. Będziemy świadkami najważniejszego wydarzenia sportowego w polskiej historii - EURO 2012. Chcemy, by Warka była obecna w tych ważnych dla polskiej piłki momentach" - mówi Xavier Belison, prezes Grupy Żywiec.
"Cieszę się, że kolejna znana marka zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Dzięki stabilizacji finansowej znacznie łatwiej będzie nam wprowadzać zmiany, których wszyscy od nas oczekują. Teraz z jeszcze większą motywacją będziemy pracowali na to, aby nasza reprezentacja spełniła marzenia wielu tysięcy sympatyków futbolu i odniosła w końcu sportowy sukces" - mówi prezes PZPN Grzegorz Lato.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...