Wiadomości

Warka sponsorem Reprezentacji Polski

Piątek, 27 sierpnia 2010
Należąca do Grupy Żywiec marka Warka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska, która będzie obowiązywać już od najbliższego meczu reprezentacji z Ukrainą (4 września br. w Łodzi), została podpisana na cztery lata. Warka od lat konsekwentnie wspiera polską piłkę, sponsorując poszczególne kluby piłkarskie, najwyższą klasę rozgrywkową - Ekstraklasę, a teraz także Reprezentację Polski.

Zgodnie z podpisaną właśnie umową Warka, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski, będzie wspierała polską kadrę w czasie przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej organizowanej w Polsce - EURO 2012 oraz w trakcie eliminacji do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w 2014 r. w Brazylii.

Umowa, która została podpisana ze spółką Sportfive - wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej w zakresie praw sponsorskich i marketingowych - obejmuje obecność reklamową Warki na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów Reprezentacji Polski oraz na boiskach treningowych. Logo sponsora będzie także obecne na meczach Reprezentacji Polski U-21. Na podstawie tej samej umowy Warka zobowiązała się do wspierania rozgrywek Pucharu Polski, zostając Oficjalnym Sponsorem Pucharu Polski. Warka ma również prawo do wykorzystywania logo Reprezentacji Polski i jej wizerunku w swojej komunikacji marketingowej.

"Oblicze polskiej piłki zmienia się na lepsze. Wystarczy spojrzeć na nowe stadiony w Warszawie i w Poznaniu oraz te powstające w wielu miastach Polski. To nowa jakość, doskonałe warunki do oglądania widowisk sportowych. Inwestujemy w polską piłkę konsekwentnie od wielu lat. Fakt sponsorowania Reprezentacji Polski jest dowodem, że mocno wierzymy w możliwości polskich piłkarzy i chcemy ich aktywnie wspierać. Już za niecałe dwa lata będziemy mieli szansę na własne oczy przekonać się, dokąd te zmiany nas zaprowadzą. Będziemy świadkami najważniejszego wydarzenia sportowego w polskiej historii - EURO 2012. Chcemy, by Warka była obecna w tych ważnych dla polskiej piłki momentach" - mówi Xavier Belison, prezes Grupy Żywiec.

"Cieszę się, że kolejna znana marka zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Dzięki stabilizacji finansowej znacznie łatwiej będzie nam wprowadzać zmiany, których wszyscy od nas oczekują. Teraz z jeszcze większą motywacją będziemy pracowali na to, aby nasza reprezentacja spełniła marzenia wielu tysięcy sympatyków futbolu i odniosła w końcu sportowy sukces" - mówi prezes PZPN Grzegorz Lato.

(Maja Święcka) 

tagi: Grupa Żywiec ,